Kirjoittaja Aihe: Missä on Guzzisi vakuutukset  (Luettu 8143 kertaa)

Da Bomba Franconi

Vs: Missä on Guzzisi vakuutukset
« Vastaus #15 : Maaliskuu 25, 2009, 15:33:10 ip »
Aika huimaa. IFin tarjous on satasen halvempi kuin nykyinen sopimukseni Tapiolassa. Taitaa firma vaihtua.

Anssi

« Vastaus #16 : Maaliskuu 26, 2009, 10:23:35 ap »
Kilpailutin juuri ja nyt on TFMK:n kautta Turvassa. Siirtyneiden vakuutusten osalta yhteensä 500 e/v  halvempi paketti kuin Pohjolassa, tästä pyörän osuus (liikenne & kasko) säästöä about 200 e/vuosi. Ja nykyinen kaskovakuutus on voimassa myös radalla ;D.

Mutta kyllä se vertaileminen ja laskeminen oli työlästä, voi hyvänen aika  >:( ...

-Anssi

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
« Vastaus #17 : Huhtikuu 02, 2009, 12:42:54 ip »
Iffiin vaihdoin minäkin. Kolmen pyörän liikennevakuutuksissa ja osakaskoissa tulee vanhoihin (tappiola&pohjola) verrattuna vuodessa säästöä noin 510€. Aika hyvä tili tälle aamupäivälle ;D (ympärivuotisia olivat ja ovat jatkossakin.)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2009, 14:31:58 ip kirjoittanut Ikkala »
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Aapo

« Vastaus #18 : Huhtikuu 03, 2009, 09:08:01 ap »
Osakaskoissa on Fennia vielä halvempi. Mulla myös kolme pyörää ympärivuotia. Liikennevakuutukset on Ifissä.

capriccioso

« Vastaus #19 : Huhtikuu 03, 2009, 11:48:45 ap »
Aika huimaa. IFin tarjous on satasen halvempi kuin nykyinen sopimukseni Tapiolassa. Taitaa firma vaihtua.

Höh, taitaa olla aikamoista arpakuutiolla hinnottelua nää vakuutukset. Tai sitten iffi on myös keskittynyt / halunnut keskittyä painavien kustomihärpäkkeiden vakuuttamiseen vähän ruotsalaistyyliin.

Missäs kaupungissa vaikutat, ja mille mopolle tuo tarjous tuli? Kas kun ittellä taas tuo iffin tarjous oli abouttarallaa saman verran kalliimpi kuin Tapiolan.

jjp

« Vastaus #20 : Huhtikuu 03, 2009, 12:24:14 ip »
Pohjolaa tuli vaihdettua viime toukokuussa. Viikolla tuli IFfiltä viesti, että ovat tehneet mulle vakuutuksen uusiksi, kun Pohjola ei ollut rekisteröinyt pyörää sinne. Pistin tuossa tourinkiin kyselyn, että mitenkäs siellä?
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself.
A. H. Weiler

Da Bomba Franconi

« Vastaus #21 : Huhtikuu 04, 2009, 01:33:50 ap »

Höh, taitaa olla aikamoista arpakuutiolla hinnottelua nää vakuutukset. Tai sitten iffi on myös keskittynyt / halunnut keskittyä painavien kustomihärpäkkeiden vakuuttamiseen vähän ruotsalaistyyliin.

Missäs kaupungissa vaikutat, ja mille mopolle tuo tarjous tuli? Kas kun ittellä taas tuo iffin tarjous oli abouttarallaa saman verran kalliimpi kuin Tapiolan.

Täällä Zadissahan minä.

mini

« Vastaus #22 : Huhtikuu 07, 2009, 21:39:33 ip »
Ei oo näköjään samat säännöt vakuutusyhtiöillä kaikille vakuutuksenottajille.
Lukiessani tämän aihepiirin juttuja päätinpä itsekkin kysellä hintatietoja eri yhtiöistä konepyörälleni. Ja tulos oli kyllä todella ihmeellinen, nimittäin IFillä olisivat vakuutukset maksaneet n. 300 € enemmän kuin nykyiset vakuutukseni Pohjolassa (n. 600 €/vuosi). Ja minulla ovat kuitenkin kaikki muut vakuutukset IFissä!
Mutta Turvan vakuutukset tulevat n. 100 € halvemmaksi kuin Pohjolassa, siis yhtiö vaihtuu. Pyöräni on Griso 1100 ja bonukset 70/30.

Aapo

« Vastaus #23 : Huhtikuu 08, 2009, 17:19:53 ip »
Jos olen oikein ymmärtänyt niin Ifissä on edulliset liikennevakuutukset vanhemmille pyörille, ei välttämättä uudenkarheille.