Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
KERHON PÄÄSIVU:
https://www.guzziclub.fi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
LM TYONTÖTANKO KASAAN
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: LM TYONTÖTANKO KASAAN (Luettu 3980 kertaa)
Teuvo R
Viestejä: 10
LM TYONTÖTANKO KASAAN
«
:
Helmikuu 26, 2009, 09:44:35 ap »
LE MAANSIN työntötanko meni pakopuolelta kasaan? Piikkiös meinasivat että liikaa kierroksia!Paljonko LM lV kestää?On kyllä käskenyt sitä aikalailla.
«
Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2009, 17:23:26 ip kirjoittanut Teuvo R
»
Kirjattu
Aapo
Viestejä: 716
Vs: LM TYONTÖTANKO KASAAN
«
Vastaus #1 :
Helmikuu 26, 2009, 12:47:43 ip »
Vakiona venttiilit särähtää n. 8 300 kiekassa. Voima ei vielä siinä loppuisi, mutta kyllä se ääni sen verran pelästyttää, että vaistomaisesti kaasusta hellittää. Kyseessä LM IV, uudemmista en tiedä.
Kirjattu
JuhaV
Vieras
Vs: LM TYONTÖTANKO KASAAN
«
Vastaus #2 :
Helmikuu 26, 2009, 20:49:26 ip »
Vaihtoehto a) : Työntötangon päässä oleva teräsvahvike on ajan saatossa löystynyt irti siitä alumiinisesta varresta ja luiskahtanut hieman vinoon jolloin tanko kuormittuu vinosti ja antaa periksi
Vaihtoehto b) : Venttiili tapasi männän päähän ja tinttasi työntötangon(kin) vaihtokuntoon
Vaihtoehto c) : ?
Vaihtoehto b) ei ole hyvä vaihtoehto koska silloin mahdollisesti myös venttiiliosastolle on tullut vaurioita. Onko venttiilit edelleen suorat ?
- JuhaV
Kirjattu
Teuvo R
Viestejä: 10
Vs: LM TYONTÖTANKO KASAAN
«
Vastaus #3 :
Helmikuu 26, 2009, 22:12:55 ip »
Otin Kannet pois ja vein hiomolle koneistivat vent.ja istukat ei kuulemma muuta vikaa vähän oli vuotanu mutta ei palanu.
Kirjattu
TunturiTT
Viestejä: 11 408
Vs: LM TYONTÖTANKO KASAAN
«
Vastaus #4 :
Helmikuu 27, 2009, 07:55:20 ap »
Kovin samanoloiset tikut oli mulla larion vakiokoneessa. Se kone sai radallakin kierroksia ja varmaan käskyä muutoinkin. Mutkalle sain tönärin vasta kun venttiilinlautanen ja varsi erosivat ja kannen sekä männän väliin jäi ylimääräistä rautaa. Hajonneen puolen pakotönäri (muistaakseni) muuttui banaaniksi.
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
Teuvo R
Viestejä: 10
Vs: LM TYONTÖTANKO KASAAN
«
Vastaus #5 :
Helmikuu 27, 2009, 08:40:20 ap »
Pakopuolen tanko pysyi aivan suorana yläpäästä meni niinku vasaralla olis hakattu sitä kuppia syvenpään.Ajos rupes kuulumaa vaan ku olis vent.välys suurennu ja viimeksi se lakkas käymästä ja puhalti kaasarin irti.Sitten ruuvasin tulpan pois ja ajoin vielä 100km kotia,imupuolen tanko on pullistunu alapäästä johtuu varm.siitä ku pako ei auennu.Tankkasin Shellin 100sta mutta siitä se ei kai johdu.Niin ja vähän ennemimi se aivasteli liikennevaloos monta kertaa.Meinasinki soitta Juha sulle mutta olit varmaan vaiht.numeroa
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
LM TYONTÖTANKO KASAAN