Kirjoittaja Aihe: pinnari?  (Luettu 3521 kertaa)

herrapii

• aika viljo
pinnari?
« : Helmikuu 11, 2009, 05:46:36 ap »
kovvoo hommoo sano ruottalainen ja samaa sanon minäkin.
etuvanteen kanssa olen väännellyt...ensin en saanut rengasta pois vanteelta ja jouduin soittamaan aamuviideltä firman kuorma-auton noutamaan ja jättämään vanteen työmaalleni josta biker-työkaveri kuljetti sen porvooseen  MPpajaan josta se vietiin pinnausgurulle rihdattavaksi no tänään tuli soitto että rosteripinnat ovat niin venyneitä että katkeilevat ruuvatessa, kerroin että lukitusruuvi on pieni kuusiokolo joka ensin pitää avaa ennenkuin varsinainen nappula alkaa liikkumaan .no onneksi väänsi vain viisi pinnaa poikki ennenkuin soitti.
kaikenlaista pinnankiristäjää noissa ameriikanpajoissa lymyilee aaapuva sanon minä.

Takapyörään kun asennettin yhdellä pajalla viime kesänä uutta rengasta niin katkaisivat jarruletkun a70€ et siihenverrattuna halpojahan noi vitosenpinnat on.

ps.ostin tällaisen minikannettavan,aika näppärä ,voin istuskella täällä pajalla ja kirjoitella ympärimaailmaa....kunhan saan vielä telkkarin pelaamaan ei tarvii ollenkaan mennä kotiin vaikka yksin asustelenkin eisenpuoleen,malttaakohan sitä  lähteä ensikesänä ajelemaankaan,vai iskeekohän sama rakenteluviirus kuin noille harleyduunikavereille jotka vuodesta toiseen odottavat että laite valmistuisi muuten muttakun on vielä yksi kiiltävä osa tilattava netistä...

Da Bomba Franconi

Vs: pinnari?
« Vastaus #1 : Helmikuu 14, 2009, 00:30:51 ap »
Ei iske... Harleyt tykkää kiiltävästä. MG ajosta. Pieni ero, mutta...  ;) ;D 8)

herrapii

• aika viljo
« Vastaus #2 : Helmikuu 14, 2009, 11:40:07 ap »
kovvoo hommoo sano ruottalainen ja samaa sanon minäkin.
etuvanteen kanssa olen väännellyt...ensin en saanut rengasta pois vanteelta ja jouduin soittamaan aamuviideltä firman kuorma-auton noutamaan ja jättämään vanteen työmaalleni josta biker-työkaveri kuljetti sen porvooseen  MPpajaan josta se vietiin pinnausgurulle rihdattavaksi no tänään tuli soitto että rosteripinnat ovat niin venyneitä että katkeilevat ruuvatessa, kerroin että lukitusruuvi on pieni kuusiokolo joka ensin pitää avaa ennenkuin varsinainen nappula alkaa liikkumaan .no onneksi väänsi vain viisi pinnaa poikki ennenkuin soitti.
kaikenlaista pinnankiristäjää noissa ameriikanpajoissa lymyilee aaapuva sanon minä.

Takapyörään kun asennettin yhdellä pajalla viime kesänä uutta rengasta niin katkaisivat jarruletkun a70€ et siihenverrattuna halpojahan noi vitosenpinnat on.

ps.ostin tällaisen minikannettavan,aika näppärä ,voin istuskella täällä pajalla ja kirjoitella ympärimaailmaa....kunhan saan vielä telkkarin pelaamaan ei tarvii ollenkaan mennä kotiin vaikka yksin asustelenkin eisenpuoleen,malttaakohan sitä  lähteä ensikesänä ajelemaankaan,vai iskeekohän sama rakenteluviirus kuin noille harleyduunikavereille jotka vuodesta toiseen odottavat että laite valmistuisi muuten muttakun on vielä yksi kiiltävä osa tilattava netistä...
vähän alkaa taas hirvittämään kun on kesä tulossa ja 4-5 renkaanvaihtoa ja joka kerta on aika show pyöränlaakereiden jarruletkujen ja nyt uutena noi pinnajutut.Mietin jo viimekesänä että ostaisin rengaskoneen ja tasapainotusvehkeet ja alkaisin tekemään itselleni ja kavereille rengashommia kun tuntuu helsingissä olevan markkinarakoa... :D

Vacilando

« Vastaus #3 : Helmikuu 14, 2009, 11:44:41 ap »
Just niin !! Toi on taivahan tosi. Pitää laittaa Cali liekaan, kun alkaa Maaliskuu lähestyä, niin rupee hermostuu !!! :D

Ekku

« Vastaus #4 : Helmikuu 14, 2009, 14:05:19 ip »
Ei iske... Harleyt tykkää kiiltävästä. MG ajosta. Pieni ero, mutta...  ;) ;D 8)

Kun noita porukan Caleja katselee, niin taitaa osa Guzzi-miehistäkin olla kiiltävän perään... :)

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Totuus on tässä
« Vastaus #5 : Helmikuu 14, 2009, 20:56:22 ip »
Ne kromipyörät... Totuus on tässä:

[ylläpito on poistanut liitteen]

TunturiTT

« Vastaus #6 : Helmikuu 14, 2009, 21:15:40 ip »
Itse olen kyllä sitten antiharakka; kesällä miellyin Calin suomiin mahdollisuuksiin ja näin siinä hyvän aihion jatkokehitykselle. Häiritsi vaan nimen omaan se valtava kiiltävän rojun määrä. Maltilla niitä karsimalla saisi Cali Spessustakin tyylikkään pyörän.

Onneksi rahatilanne suojelee isolohkolta. Vielä.

;)
Hyvä pyörä, parempi mieli.