Onko ruisku-Nevadoissa sama homma?
Oli pyörän väriin maalattujen laukkujen kanssa niin nätti Nevada messuilla, mutta tuo ilmanputsari kyllä pelottaa.
Enpä tiedä ruuttakoneen putsarista mutta ei se ilmanputsarin vaihto ole kovin isohomma.
Tankki irti
Puolat irti
huohotintsydeemin letkut irti
Eturunkoputkien liitokset auki
tunkki koneen alle
askin päältä pitkä pultti irti
lasketaan kone niin ales kuin se tulee
vaihdetaan suodatin (tässä menetelmässä on se etu että tilaa työskentelyyn on paljon eikä uuden suodattimen rikkoontumisvaaraa ole)
ja sitten kone ylös ja ruuvit ja letkut ja pultit kiinni.
Tällä tavalla homman pystyy tekemään helposti ja nopsasti, voipi olla että saisi jopa ölykellon vaihdettua tällä tavalla mutta siitä ilmeisesti TimoStone voi kertoa enempi, hänellähän muistaakseni öljykello laukesi, ainakin Alexandrian kirjaston osaston mukaan.
Niin tuo öljykello taitaa olla myös Nevadan ominaisuuksia.