Kirjoittaja Aihe: Tähän on taas tultu  (Luettu 4940 kertaa)

GinTurismo

  • Viestejä: 294
Tähän on taas tultu
« : Lokakuu 20, 2008, 17:56:44 ip »
Siinä se roikkuu hirtettynä varaston seinällä odotellen kevättä. Kuskilla tunnelmat samansuuntaiset.  ;D



[ylläpito on poistanut liitteen]
Vielä yksi GT, kiitos.

Ekku

  • Viestejä: 895
Vs: Tähän on taas tultu
« Vastaus #1 : Lokakuu 20, 2008, 18:26:11 ip »
Älä nyt sentään.

Ei talven takia kannata narua omaan kaulaan ripustaa:)

Eilen hain Lemansini pois JL Mecchanicalta ja näyttää siltä, että pyörä on taas tuplaamassa hintansa...

Vielä kun saa katteet Motomatilta, niin voi alkaa suunnitella jotain sopivaa väriyhdistelmää.

motomatti

  • Viestejä: 13 490
Vs: Tähän on taas tultu
« Vastaus #2 : Lokakuu 21, 2008, 11:40:51 ap »
Juu, juu! Koita Ekku malttaa.
Pitää vähän mulkata muotteja sarjatuotantomenetelmiä silmällä pitäen. Kestää vielä hetken tai kaks.
Suosittelen yksiväristä katetta. On helpompi korjata jos tulee nirhaumia...
Toinen väri teippaamalla niin saa nopeasti ulkonäön entistettyä esim. ratapäivillä jos sattuu gravitaatio-ongelmia ilmenemään.

mm

Ekku

  • Viestejä: 895
Vs: Tähän on taas tultu
« Vastaus #3 : Lokakuu 21, 2008, 15:06:17 ip »

Suosittelen yksiväristä katetta. On helpompi korjata jos tulee nirhaumia...
Toinen väri teippaamalla niin saa nopeasti ulkonäön entistettyä esim. ratapäivillä jos sattuu gravitaatio-ongelmia ilmenemään.

mm


Tuokin näkökohta on käynyt mielessä. Yleensähän kun ulkönäköseikkoihin panostaa, niin niitä vaurioitakin sattuu sitten helpommin.

Siihen nähden, että tuolla pyörällä on jo tullut muutama vuosi ratapäiviä kierrettyä ja se ei ole vieläkään ollut nurin, niin tilastollisessa mielessä se kaato tulee lähemmäs koko ajan.

Voihan sen ensin maalata hienosti ja sitten kaadon jälkeen maalata mattamustaksi kok romun:)

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: Tähän on taas tultu
« Vastaus #4 : Lokakuu 21, 2008, 16:09:23 ip »
Mitä kaikemmoista sille lempparille on nyt tehty? :o
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Ekku

  • Viestejä: 895
Vs: Tähän on taas tultu
« Vastaus #5 : Lokakuu 21, 2008, 19:36:38 ip »
Mitä kaikemmoista sille lempparille on nyt tehty? :o

Ihan vaan pientä ehostusta.

-alumiininen bensatankki.

-lasikuituinen puolikate ja satulan pohja. sitten kun Matti saa ne valmiiksi.

-2-yhteen "race-putkisto", 40mm kaasarit ja kanavien työstö, kevyempi takajarru ja muutama pikku muutos mm. vaihdepolkimeen. Nämä muutokset teki Leimanin Janne.

Ulkonäkö ainakin kohenee, joskaan kulku ei varmaan paljon parane.

Kohta on muuten sitten pari 36-millisiä Dellortoja kaupan. Ne jää nyt ylimääräiseksi.

Tuolla yksi kuva pyörästä tässä vaiheessa :

http://jlmeccanica.blogspot.com/

Näyttää siltä, että jos ei heittäydy aivan uskomattoman laiskaksi, niin pyörä on kerrankin valmiina jo keväällä...

BMW

  • Viestejä: 338
Vs: Tähän on taas tultu
« Vastaus #6 : Lokakuu 21, 2008, 20:12:15 ip »
Mitähän semmosista kolmekutosista tarvis maksaa? Kaveri olis mahollisesti semmosia vailla.

JuhaV

  • Vieras
Vs: Tähän on taas tultu
« Vastaus #7 : Lokakuu 21, 2008, 20:28:52 ip »
Hyvältä näyttää Esan LM !

Pistä vaan maalauskin samalla kertaa kuntoon (myös rungosta) niin tulee todella siisti. Mulla on muuten kokemusta niistä vinyyliteipeistä joilla voi sitä katetta tarpeen mukaan koristella. Taipuvat aikamoisen kaareviinkin pintoihin kun teippaustekniikkaa vähän harjoittelee.

Ottaako Yoshimura muuten vasemmalla kallistettaessa miten helposti maahan kiinni ?

- JuhaV

Ekku

  • Viestejä: 895
Vs: Tähän on taas tultu
« Vastaus #8 : Lokakuu 21, 2008, 22:12:55 ip »
Mitähän semmosista kolmekutosista tarvis maksaa? Kaveri olis mahollisesti semmosia vailla.

Tee joku tarjous, niin katsotaan.

0400-542218 / Esa Väisänen

Ekku

  • Viestejä: 895
Vs: Tähän on taas tultu
« Vastaus #9 : Lokakuu 21, 2008, 22:15:46 ip »
Enpähän muuten pura tuota rungoksi ainakaan ensi vuotta varten.

Eiköhän sitä sitten kesän jälkeen pidä vähän katsoa ainakin kytkinlevyn kunto ja silloin kun lootan joutuu irrottamaan, niin silloin samallahan se lähtee purku rungoksikin jo aika pienellä lisätyöllä.

Samalla voisi sitten jyrkennyttää keulakulmaa ja teetättää vaikka jotain vahvistushitsauksia, jos tuntuu tarpeelliselta.

Janne sanoi mitanneensa, että ei ota vaimentaja kiinni, mutta vähän se epäillyttää kyllä.

Samoin vaihdepoljinta joutuu varmaan entraamaan ylemmäs.