Moto Guzzin oma Panther-proto. Pikkulohkoinen rassi.
Eikös tuo ainakin alkujaan ollut italialaisen Mako Shark -nimisen pikkupajan veistämä malli, ei tehtaan proto? MInäkin muistan sen MP-lehden jutun. Eikä tuo minun mielestäni nyt ihan kamala ole. Pyöräväki vaan on niin konservatiivista, että kavahtavat kaikkea massasta poikkeavaa. (Ei siitä DN-01:stäkään mitään jymymenestystä tule, katotaan vaikka.) No joo, mulla on kyllä outo pyörämaku, tiedän. Olen varmaan yksi niistä kolmesta ihmisestä maailmassa, jonka mielestä Bimota Mantra on hyvän näköinen...
Jokus aikoinaan jopa leikittelin ajatuksella hankkia tuollaisen Lamersilta. No, joskus on vaan hyvä, että on näin saamaton. Ja jos joku tuon ostamista vielä harkitsee, kannattaa tarkistaa rekisteröimispäivä ja siihen liittyvät säädökset aikas tarkkaan. Tuo kun on vissiin vanha kaasarikone, joka ei välttämättä mene Suomessa kilpiin enää 2008-mallisena. Hintahane ei sinänsä ole paha, Brevan/Classicin hinnalla saisi koko tavalla uniikin pyörän. Tosin tuo on seissyt varastossa niin kauan, että sen joutuisi varmaan ensi töiksi käytännössä purkamaan ja kokoamaan uusiksi...