Kirjoittaja Aihe: Fiilistelyä ratapölkyllä  (Luettu 2632 kertaa)

lemppari

Fiilistelyä ratapölkyllä
« : Syyskuu 02, 2008, 13:38:00 ip »
Eipä jättänyt taannoinen kolmannen asteen kohtaaminen eläinmaailman edustajan kera ainakaan pahoja traumoja. No, hirvi kuoli, minä en joten ei kun eteenpäin.

Koska V11 seisoo pyörien pipilässä vielä tovin, latasin vanhan LM 1:n akun, tarkistin liukasteiden määrän koneessa ja lähdin Turkuun ( erittäin outo mielijohde, myönnetään). Vaan olipa pitkästä aikaa mopoilu oikeasti HAUSKAA! Vanhalla ratapölkyllä ajaminen aiheutti pahan krampin kasvolihaksissa kun virnistelin nelinumeroisilla teillä pitkin poikin Lounais-Suomea.

Kyllä vanhalla isolohkolla on ajofiilis aivan omaa luokkaansa. Myönnettäköön, että Lafranconin Competitionet tuovat siihen oman mausteensa. Puhumattakaan vaimentamattomista Dell'Ortojen hörinöistä. Aivan kuin olisi juuri aloittanut uuden harrastuksen.

Seuraavaksi täytyy muuten saada Airone Sport.......
...vielä pääsee viis kilsaa varatankilla.....oho..

Marko

Fiilistelyä ratapölkyllä
« Vastaus #1 : Syyskuu 03, 2008, 01:15:25 ap »
:)

No, mikä oli jjmotoringin meriselitys korjaamisen kestolle?

Ekku

Fiilistelyä ratapölkyllä
« Vastaus #2 : Syyskuu 03, 2008, 03:03:28 ap »
Mulle ainakin tulee mieleen joka kerta vanhalla Guzzilla ajaessa, että miten ihmeessä ovat saaneet kovin vaatimattomista aineksista kasattua niinkin toimivan paketin.

Siviili-lempparia mulla ei ole ja en ole sellaista oikein kokeillutkaan, mutta sama tunne tulee kyllä Sp:lläkin ajaessa.

lemppari

Fiilistelyä ratapölkyllä
« Vastaus #3 : Syyskuu 04, 2008, 06:17:35 ap »
Lainaus käyttäjältä: Marko
:)

No, mikä oli jjmotoringin meriselitys korjaamisen kestolle?
En itse asiassa edes kysynyt, koska kuten sanottu toi vanha ratapölkky tuntuu just nyt hauskemmalta kootterilta ajaa.
...vielä pääsee viis kilsaa varatankilla.....oho..