Kirjoittaja Aihe: Ei menny hyvin - ei!  (Luettu 22538 kertaa)

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Ei menny hyvin - ei!
« : Kesäkuu 11, 2008, 06:14:18 ap »
Järjestelin asiat ihan kuntoon - vain nimeä vaille paperiin ja - uusi upea Norge 1200 olis ollu alla.
Vaan mitäpäs tapahtuikaan; Peräpenkin ihanuus sanoi "..sehän on NUORISOPYÖRÄ..." "...ei siinä ole mitään henkeä, ei tunnelmaa..." "...jaa...tuohon kyytiin, vai?"

No eipäs sitä Norgea sitten tullut hankituksi. Tosimotoristi olis vaihtanu - tiedän kyllä minkä, mutta kun ei juhannukseksi ehdi...Ja räntäsateita tulee kuiteski syksyllä...

Ei oo helppoo aina tää motoristin matka ja elämä. Kun jotain hianoo yrittää...Sitäkään edes...Edes omilla rahoilla...

Vacilando

Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #1 : Kesäkuu 11, 2008, 06:37:25 ap »
Toi vissiin syö miestä, ja PALJON !! Mutta, elämässä tulee mutkia, muuallakin kun tiellä. Olen pahoillani. :(

TunturiTT

Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #2 : Kesäkuu 11, 2008, 07:53:40 ap »
Tähän auttaa se yksi ja ainoa lääke. Molemmille oma pyörä! Näin toimii meidänkin taloudessa ja tästä ei ihan hevin tingitä. Sorvasin jopa oman pyörän jalkatappien tilalle nostorullat huoltopukille. Takapenkille ei ole kenelläkään asiaa. Piste
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #3 : Kesäkuu 11, 2008, 09:33:06 ap »
Vaihda molemmat nuorempaan, sekä eukko että pyörä....:wink:
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Marko

Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #4 : Kesäkuu 11, 2008, 12:09:19 ip »
tai perustele se takapenkille niin, että varasit jo palstalta TimoNorge -nimimerkin - pakko vaihtaa? :cool:

Jallu

Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #5 : Kesäkuu 11, 2008, 12:24:40 ip »
On paljon helpompaa kun vie uuden pyörän näytille ja sanoo että olen ostanut tällaisen :)  Ja jos emäntä uhkailee ettei kyyti kelpaa niin kannattaa pysyä rauhallisena. Ennemmin tai myöhemmin sillekkin selviää että kyyti voikin kelvata jollekkin ....:wink:

I.H.

Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #6 : Kesäkuu 11, 2008, 12:57:43 ip »
Mulla tuota ongelmaa ei ole , koska eukko ei tule minkäänlaisen vekottimen kyytiin .
Titaniumin kuski

Rauno

Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #7 : Kesäkuu 11, 2008, 13:11:26 ip »
Kyllä minä olen takapenkkiläisen puolta, näyttäähän EV sentään moottoripyörältä, ei pitäisi sotkea kaikkea "tuppervarella"

Antsu

• Murr
Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #8 : Kesäkuu 11, 2008, 13:45:08 ip »
Rauno kirjoitti:

Lainaus
Kyllä minä olen takapenkkiläisen puolta, näyttäähän EV sentään moottoripyörältä, ei pitäisi sotkea kaikkea "tuppervarella"

Heh. Naulan kantaan.

• Vieras
Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #9 : Kesäkuu 11, 2008, 15:03:00 ip »
Uusia moottoripyöriä saa rahalla ja pankit sitä tuuppaa...mutta olen sitä mieltä, että ainaskin että "takapenkkiläisen" vaihto pyörän takia on liian rankka operaatio ainaskin 50plus iässä - tämän vahvistaa moni kolleega...

Uusi moottoripyörä on tietty myös upee unelma, mutta muutaman kuukauden ja ajokauden jälkeen jo käytetty, kuten oli se vanhakin...ja arvonalennus on melkoinen, vaikka välirahasta vaihtokaupoissa keskustellaankin. Itseasiassa hämmästyttää vanhempien Calien kohtuu suuret hintapyynnöt verrattuna uudempiin (?).

Joku voisi todeta, että "happamia sanoi kettu niistä pihlajanmarjoista", mutta ihan oikeesti olen myös samaa mieltä, että Cali on enemmän sen oikean moottoripyörän näköinen kuin "tupperwaarella" koristellut...(ehkä tällä kommentilla saan norjalaisia vihamiehiä...:D)

Niin että elä hyvä TimoEv tuosta ota suotta surua puseroon ja kyllä Calilla saa riittävää respektiä ja katu-uskottavuutta kulmilla.

Minäkin olin tässä hetken aikaa heikko uskossani ja tunnustan veljeskunnalle katsoneen baijerilaista ja brittiläistä bonnevilleä "sillä silmällä" - todetakseni ("kreivittären" avustuksella), että Cali Stone on upee ja se oikea pyörä - ainakin toistaiseksi :wink: 

Ajatuksia kesäillassa kirjoitteli

- Reima -

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #10 : Kesäkuu 12, 2008, 00:22:07 ap »
Vyöruusu vaan koeajolle mukaan ja jossei sitten mee läpi niin väsyttämällä vaan tavoitetta kohti. Aika hoitaa... Vaimon vaihto on se kallein vaihtoehto (tapauksesta riippuen...) ja arki tulee sen uudenki kanssa. Säälipisteitä saa kun oikein riutuu "hankalan päätöksen kourissa"! Eläydy Timo ja heittäydy rooliisi!

Jukka Tuusulasta (kaks mopoa väsyttämällä)

Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #11 : Kesäkuu 12, 2008, 02:10:30 ap »
Kiitos kaikille sympatiasta, empatiasta ja kaikesta muustakin patiasta...
Vanhana pitkänlinjan myyntiukkona olen toki varannut jotain takataskuun. :wink: 
Ei vielä ole "kauppaa hävitty"...
Jahka tuo juhannus tuosta saadaan juhlituksi...:P alkaa ns. pehmitys uudestaan...En tosin (...vielä... :P ) ajatellut vaihtaa...Kuten Reima totesi, siinäkin on omat hankaluutensa...

Savolaiset olivat terroristikoulutuksessa ja päättötyönä oli määräys kaapata Finnairin kone. "Jo voan se kääp hyväst..." Kuukautta myöhemmin kouluttaja kävi katsomassa, kun ei asiasta mitään kuulunut.
Kuuli selityksen: "No jo vuan on kaapattu tuota remelettä parj viikkoo, vuan ee oo näkynnä ostajjii..."

"Alku aina hankalaa, lopussa kiitos - jos seisoo" :vau:

• Vieras
Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #12 : Kesäkuu 12, 2008, 02:49:10 ap »
Samaistuminen voisi kanssa nopeuttaa pehmitystä..

Takapenkkihän sanoi "..sehän on NUORISOPYÖRÄ...". Käyttöön siis "mehän nuorrutaan vuosia uuden Turskan kanssa :D

Ja mitä tuohon muovisuuteen tulee, niin rauta ruostuu, muovi on ikuista :D

Marko

Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #13 : Kesäkuu 12, 2008, 03:05:12 ap »
Lainaus käyttäjältä: TimoEv
Savolaiset olivat terroristikoulutuksessa ja päättötyönä oli määräys kaapata Finnairin kone. "Jo voan se kääp hyväst..." Kuukautta myöhemmin kouluttaja kävi katsomassa, kun ei asiasta mitään kuulunut.
Kuuli selityksen: "No jo vuan on kaapattu tuota remelettä parj viikkoo, vuan ee oo näkynnä ostajjii..."

Mä ihan oikeasti nauroin ääneen tälle!!

Kiitos Timo, pelastit päiväni. :P

..osta Stelvio, ei varmasti ole nuarisopyärä.

Ykä

Ei menny hyvin - ei!
« Vastaus #14 : Kesäkuu 12, 2008, 03:35:20 ap »
Minä en oikeen ymmärrä tuota kommenttia nuorisopyörästä Norgen tapauksessa - minusta niin tyypillinen "aikuisen" (lue = keski-ikäisen) matkapyörä kuin olla ja voi!

Eipä taida Guzzilla olla yhtään "nuorisopyörää" - kysykää vaikka nuorisolta:P