Uusia moottoripyöriä saa rahalla ja pankit sitä tuuppaa...mutta olen sitä mieltä, että ainaskin että "takapenkkiläisen" vaihto pyörän takia on liian rankka operaatio ainaskin 50plus iässä - tämän vahvistaa moni kolleega...
Uusi moottoripyörä on tietty myös upee unelma, mutta muutaman kuukauden ja ajokauden jälkeen jo käytetty, kuten oli se vanhakin...ja arvonalennus on melkoinen, vaikka välirahasta vaihtokaupoissa keskustellaankin. Itseasiassa hämmästyttää vanhempien Calien kohtuu suuret hintapyynnöt verrattuna uudempiin (?).
Joku voisi todeta, että "happamia sanoi kettu niistä pihlajanmarjoista", mutta ihan oikeesti olen myös samaa mieltä, että Cali on enemmän sen oikean moottoripyörän näköinen kuin "tupperwaarella" koristellut...(ehkä tällä kommentilla saan norjalaisia vihamiehiä...

)
Niin että elä hyvä TimoEv tuosta ota suotta surua puseroon ja kyllä Calilla saa riittävää respektiä ja katu-uskottavuutta kulmilla.
Minäkin olin tässä hetken aikaa heikko uskossani ja tunnustan veljeskunnalle katsoneen baijerilaista ja brittiläistä bonnevilleä "sillä silmällä" - todetakseni ("kreivittären" avustuksella), että Cali Stone on upee ja se oikea pyörä - ainakin toistaiseksi :wink: 
Ajatuksia kesäillassa kirjoitteli
- Reima -