Kirjoittaja Aihe: Guzzin tuunausta  (Luettu 4045 kertaa)

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
Guzzin tuunausta
« : Toukokuu 28, 2008, 16:19:55 ip »
Mikä on, kun Teutoonille ei kelpaa Guzzi sellaisena kuin se on?
Tässä lopputulos:


Lähde on Klassik Motorrad  3/2008

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
Guzzin tuunausta
« Vastaus #1 : Toukokuu 29, 2008, 01:40:19 ap »
Ihan heti en tunnistanut mistä rakentelija oli aloittanut  :huh:
Onneksi kuvateksti paljasti :P
Kimmo

 
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Guzzin tuunausta
« Vastaus #2 : Toukokuu 29, 2008, 05:21:10 ap »
Miten paljon kuvassa sitten lienee tottakaan, kun kone ei ole ainakaan Kadettin moottori. Ei nimittäin ole yhdessäkään Opelin Kadett-sarjan koneissa pakolähdöt tasajaolla tai edes alaviistoon. No, poikkeuksena Gruppe A:n 400 -moottorit, joissa tasajako, mutta CIH moottori on tasan niin iso, ettei se mahdu Guzzin raameihin.. Jotenkin tuo kytkinkopan istuvuus taustaansakin on kuvamanipulaation oloinen.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
Guzzin tuunausta
« Vastaus #3 : Toukokuu 29, 2008, 08:09:05 ap »
Rupesi jo hieman epäilyttämään, mutta on pyörästä juttua
tuollakin:

http://www.abendblatt.de/daten/2007/09/07/791094.html

Eikä ole edes aprillipäivänä julkaistu.

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Guzzin tuunausta
« Vastaus #4 : Toukokuu 29, 2008, 10:47:57 ap »
Joopa joo...
"45 PS starken Motor eines Opel Kadett" - onhan se hienoa vaihtaa noin 70-heppainen Guzzin kone 45-heppaiseen antiikkiauton koneeseen - kyllä lähtee!
Jostakin syystä ei ole tullut monelle mieleen moinen.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2008, 10:48:00 ap kirjoittanut Vierailija »
Emeritus-guzzisti