Kirjoittaja Aihe: Ravintolabiker  (Luettu 10294 kertaa)

I.H.

Ravintolabiker
« : Joulukuu 19, 2005, 11:16:03 ap »
Mielenkiintoinen juttu ravintolabikeristä on ensimmäisessä SMOTO-lehdessä.

Lukiko kukaan ? Ja onkohan kirjoittaja sama motomatti joka esiintyy myös

tällä foorumilla ?

I.H.
Titaniumin kuski

• Vieras
Ravintolabiker
« Vastaus #1 : Joulukuu 19, 2005, 15:06:54 ip »
Niin oli mahottoman osuva ja hyvä juttu. Luin sen pytyllä oikein kahteen kertaan. Kirjoittajasta ei tietoa. J 13"

Jallu

Ravintolabiker
« Vastaus #2 : Joulukuu 20, 2005, 02:04:17 ap »
Hyvin osuva juttu sillä näitä  tyyppejä todella liikkuu rafloissa. Itse tapasin aikoinaan Viikingin paatissa tyyppejä joilla oli harrikkavermeet viimmosen päälle. Kyselin pojilta mistäpäin ovat ja kuuluuvatko johonkin talliin. Tampereelta olivat mutta tallikysymystä eivät ymmärtäneet. Ei heillä mitään prätkiä ollut vaan pitivät vermeitä kun "näitten kanssa saa hyvin p...ua". Aikas kyöniä veijareita :D

Guzzipeikko ( työ paikalta )

• Vieras
Ravintolabiker
« Vastaus #3 : Joulukuu 20, 2005, 04:13:42 ap »
Lainaus käyttäjältä: Jallu
Ei heillä mitään prätkiä ollut vaan pitivät vermeitä kun "näitten kanssa saa hyvin p...ua". Aikas kyöniä veijareita :D
Tohtiiko kysyä mistä noita vehkeitä saa ostaa ??

pekka

motomatti

Ravintolabiker
« Vastaus #4 : Joulukuu 21, 2005, 10:23:48 ap »
Hankipa Peikko se Smoto-lehti käsiisi. Siinä on ohjeistus. Täällä Tampereellahan noihin törmää. Valitettavasti. Tosin hauskaakin on kustannuksellaan pidetty. Liekö sitten heille irvailu P****kateutta...

mm

• Vieras
Ravintolabiker
« Vastaus #5 : Joulukuu 21, 2005, 13:30:21 ip »
Voipikos tuota juttua mistään muualta lukea kuin tuosta SMOTOn lehdestä? Itse kun en tällä hetkellä kuulu mihinkään kerhoon enkä nyt viitsisi yhden lehden takia liittyäkään.

Ravintolabaikkerit on kyllä tuttuja, yleensä näitä saa vedätettyä aika hyvin ja aika pitkälle.

I.H.

Ravintolabiker
« Vastaus #6 : Joulukuu 21, 2005, 16:27:26 ip »
Lainaus käyttäjältä: Luukas
Voipikos tuota juttua mistään muualta lukea kuin tuosta SMOTOn lehdestä? Itse kun en tällä hetkellä kuulu mihinkään kerhoon enkä nyt viitsisi yhden lehden takia liittyäkään.

Ravintolabaikkerit on kyllä tuttuja, yleensä näitä saa vedätettyä aika hyvin ja aika pitkälle.

Soitappa Smoto-lehden toimituksen päätoimittajalle puh: 045-1331620 ,

josko olis jäänyt ylimääräinen lehti ? 

I.H.
Titaniumin kuski

TimoStone

• Vieras
Ravintolabiker
« Vastaus #7 : Joulukuu 22, 2005, 04:48:09 ap »
Jossain palstalla - en enää muista missä - oli juttua asiasta, että iso customikuskit saavat vain pyörän takia. Siihen minä, että pitäiskös koko talvi olla ilman vai työnnellä pyörää pitkin katuja ja huudella tytöille...
Tässä kenellekään kateellisia... Tulijoita on niin, että talkkari talikolla hätistelee innokkaimpia portilta pois! Eiks´ niin?

EHu

• Vieras
Ravintolabiker
« Vastaus #8 : Joulukuu 22, 2005, 07:08:37 ap »
Jos on riittävän ruma mies niin kyllä Guzzillakin ilman jää.

Kerran kesähelteellä kun tulin pankista ja kiilasin itseäni pyörän päälle ja viereisessä parkkiruudussa pari viiskymppistä ahtautui Nissaniin. Toinen sanoi, että tuo mahtaa olla mukavaa näin helteellä. Sanoin että joo, hyppää kyytiin vaan. Kysyi että mihin sitten mennään niin minä siihen, että eiköhän me paikka keksitä.

Ei tullu. Vaikka vähältä piti.

Guzzipeikko

• Vieras
Ravintolabiker
« Vastaus #9 : Joulukuu 22, 2005, 13:50:31 ip »
motomatti kirjoitti:
Lainaus
Hankipa  Peikko se Smoto-lehti käsiisi. Siinä on ohjeistus. Täällä  Tampereellahan noihin törmää. Valitettavasti. Tosin hauskaakin on  kustannuksellaan pidetty. Liekö sitten heille irvailu  P****kateutta...

mm

Sää oot nyt Matti asian ytimessä, pidä tuo ! Onpi nimittäin tämänsyksyn  lempikatkeruudenaihe tuo SMOTO lehti. Tai siis se että se ei minulle  tule, kun olivat keksineet weteraanimoottoripyöräklupissa että ei  kannata smotoonn kuulua ! Tekivät sitten vielä päätöksen että ei anneta  osoiteistoa käyttöön että olisimme saaneet edes tuon ensimmäisen lehden  käsiimme, se kai olisi tämänvuoden jäsenille kuulunut. Tosin lehden  nähtyäni ymmärrän hyvinkin miksi tuota ei haluttu eroaville jäsenille  näyttää. Olisi ehkä tullut vmpk hallituksen päätös kyseenalaiseksi.  Koska suurin syy miksi kuuluin veteraani kerhoon oli tuo smoton  jäsenyys niin.. tai mitä minä mmaf  tuore jäsen tuota tilittämään.  Pitäköön pussihousumiehet tunkkinsa. Mitä taas tulee tuohon kateuteen  Matti tietää että vaatetus on kunnossa, vaikkei ihan hd ryysyjä  olekkaan :cool:
pekka

TimoStone

• Vieras
Ravintolabiker
« Vastaus #10 : Joulukuu 23, 2005, 01:59:09 ap »
EHu wrote:
Lainaus
Jos on riittävän ruma mies niin kyllä Guzzillakin ilman jää.

Kerran kesähelteellä kun tulin pankista ja kiilasin itseäni ...

Joo, ainahan se auttaa - näillä kasvonpiirteillä - , jos setelitukko pilkistää takin rintataskusta. :cool:

Lasse

Ravintolabiker
« Vastaus #11 : Joulukuu 23, 2005, 10:19:53 ap »
Ei ole muuten mikään uusi keksintö.. V-kasissa ja street/racessa oli jo 10 vuotta  sitten juttu näistä hemmoista. Silloin virallinen repliikki kuului: "Tunnet sä Madon ja Saken?"

Ja ei se hitusvinkulan saantikaan niin epätoivoista ollut, kuin perusveijolla (ei omakoht. kok.)