Huomenta.
Siellä on kokoontumisajo, johon kuuluu seremonia just siinä kirkossa. Jokaisesta kansakunnasta yksi edustaja vie pyörän kirkkoon ja siellä mustakaavut siunailevat sitten. Kokoontuminen on jo vanha juttu, itse olen ollut siellä ekan kerran 1975 ja toisen kerran joskus 80- luvun alussa.
http://www.mcmadonnina.it/lin-inglese/storad_i.htmÄkkiä etsimällä en niistä kypäristä löytänyt mitään, mutta siellä oli pöytä, jolla olivat noitten kahden kypärät. Itskuilla on olut mc-kerhokin jarno saarisen nimellä, en tiedä onko enää voimissaan.
Paikka on Milanosta hiukan etelään, Alessandria on se isompi kaupunki siinä ja Castellazzo di Bormida se pikkukaupunki.
Heinäkuussa näyttää edelleen olevan se kokoontuminen 10-12.7.
Vieläköhän siellä telttaillaan paikallisella jalkapallokentällä, muistan, että oli kuuma paikka... ja naapurin kukko kiekui itsensä käheäksi. 
Jotenkin matkaan tarttui Italian lippujakin. Castellazzon pormestari taas joutui hankkimaan raatihuoneen tankoihin uusia... Rikos lienee jo vanhentunut. 
En kehoita samaan, varoittavana esimerkkinä Chiantin moninaisista vaikutuksista vain kerron..
Jos hyvin menee, olen 8.7. Montreuxssa, sieltä ei olis  tuonne pitkä matka...
Pekka