Kirjoittaja Aihe: Pyörän päällä taas!  (Luettu 4094 kertaa)

Pexi

• http://pexi.smugmug.com
Pyörän päällä taas!
« : Maaliskuu 17, 2008, 11:27:08 ap »
Terve kaikille!

Nyt on pakko hieman tuulettaa: viime loppuvuonna, nippa nappa 47 vuoden ikäisenä ja elämäni huippukuntoisena minulle kolahti lievä aivoinfarkti, josta kuitenkin selvisin onnekkaasti hengissä ja työkykyisenä. Itse asiassa, niin onnekkaasti olen toipunut, että nyt menneenä viikonloppuna hyppäsin jo Guzzin selkään ja sain ajeltua 160 kilometriä mittariin. Näin hyvältä ei ole moottoripyöräily tuntunut koskaan!

Vierailija

Pyörän päällä taas!
« Vastaus #1 : Maaliskuu 17, 2008, 12:14:58 ip »
Otan osaa aivoinfarktin suhteen. Hyvä, että meni noin hyvin.
160 km:n reissun suhteen tuntuu kyllä jonkin verran kateutta - täällä tulee räntää taivaan täydeltä.
Avec mes hommages respectueux!

PS: ja hieno kuvakin vielä...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2008, 12:15:00 ip kirjoittanut Vierailija »
Emeritus-guzzisti

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
Pyörän päällä taas!
« Vastaus #2 : Maaliskuu 17, 2008, 14:23:41 ip »
Tsemppiä vaan ja onnea Pexille hienon toipumisen johdosta! Täällä pohjolassa oli männä viikolla pari ajettavaa päivää ja sitte tuli rekikeli. Kyllä nuita mopottimia jo näkyy päivittäin täällä eteläisessä Suomessa. Läpöasteet antavatten odottaa...

Jukka Tuusulasta

Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

Kimmo Saarelainen

• Administrator
Pyörän päällä taas!
« Vastaus #3 : Maaliskuu 17, 2008, 14:34:09 ip »
Hienoja uutisia Pexi!
Parempia vointeja ja hyviä ajokelejä sinne etelän lämpöön!
Sitä varmaan katselee maailmaa hieman erilaisin silmin, tälläisen koettelemuksen jälkeen!

T: Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

TunturiTT

Pyörän päällä taas!
« Vastaus #4 : Maaliskuu 17, 2008, 14:56:09 ip »
Onneksi olkoon Pexi!!
Vierestä olen saanut seurata hyvän ystäväni, hieman viidenkympin päälle, toipumista samasta aiheesta. Ei muutenkaan hepulla mennyt kovin lujaa, kun hänellä katkesi hauislihas töissä, muutaman viikon kuluttua joutui liki vuoden mittaiselle burn out -lomalle kuljetusliikkeestään ja sitten iski aivoinfarkti.
Kävely meni kepin kanssa hoippumiseksi, puhe sammaltaa ja työkyky on ainakin vielä kaukana tulevaisuudessa. Pääsi sentään poikansa Suzuki PV:n sarviin pari viikkoa sitten :D Ei kuulemma kaatunut liukkaalla, kuin kolme kertaa..

Sinulla oli siis Pexi kuitenkin tuuria matkassa. Onneksi. Hyviä ajokelejä :cool:
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2008, 14:56:00 ip kirjoittanut TunturiTT »
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Olli

Pyörän päällä taas!
« Vastaus #5 : Maaliskuu 17, 2008, 15:54:31 ip »
Toipumisia. Hienoa kuulla, että noinkin vakavasta kohtauksesta olet selvinnyt noinkin hyvin.

Olli

Pexi

• http://pexi.smugmug.com
Pyörän päällä taas!
« Vastaus #6 : Maaliskuu 18, 2008, 05:32:07 ap »
Iso kiitos kaikille toivotuksista! Vaikka tuo "laaki" olikin ikävä yllätys, niin loppupelissä olin kuitenkin äärimmäisen onnekas. Olin yksin kotona, vaimo matkoilla, kun tulppa aamuyöllä iski. Niinpä itsepäisenä ja rajattoman tyhmänä suomalaisena miehenä piti ensin odottaa aamuun ja puolittain ryömien hoitaa aamutoimet, ennen kuin itselleni lopulta myönsin, että nyt tarttee oikeasti apua.

Sairaalassa ehti sitten funtsia kaikenlaista, kun roudattiin ympäri käytäviä kuvauksissa ja tutkimuksissa. Nyt kuukausia jälkeenpäinkin muistaa vielä joka aamu ihmetellä kuinka hienoa tää elämä itse asiassa on.

Pitäkää te hyvät lajitoverit itseltänne stressit, kolesterolit, verenpaineet ja elintavat aisoissa.

• Vieras
Pyörän päällä taas!
« Vastaus #7 : Maaliskuu 18, 2008, 11:34:44 ap »
Kyllä sinulla Pexi kävi tuuri ja toipumisiin ! :) 

Sitä pistää asiat tärkeysjärjestykseen ja omat "mekaanisten osien" krempat tuntuvat tosi vähäpätöisiltä, kun miettii mitä olisi voinut käydä.

Pidetään porukalla kolesterolit ja paineet kunnossa, että voidaan nauttia elämän pienistä nautinnoista ja ajellaan myös ihmisiksi!

Terveisin

- Reima -