Kirjoittaja Aihe: Oulun poijaat  (Luettu 7552 kertaa)

Guzzipeikko

• Vieras
Oulun poijaat
« : Marraskuu 26, 2005, 11:26:45 ap »
Näyttää tämän palstan jäsenluettelo sellaista asiaa että Oulun poikia*)  on ihan julkisesti useita ja sitten kaappioululaiset sekä lähiseudun  väki. Joten minkälaisia mahdollisuuksia ja haluja meillä olisi  aikaansaada jonkiasteista tapaamistoimintaa aikaiseksi näin talven  synkimpien hetkien vastapainoksi. Rohkeesti vann ajatuksia ja  ehdotuksia asian tiimoilta.
toivoopi pekka
*) + yksi koira :O

Lare

Oulun poijaat
« Vastaus #1 : Marraskuu 27, 2005, 16:02:42 ip »
Isännän kanssa tuossa juuri asiasta poristiin. Sille tuntui olevan mieleen jokin kaupungin kuppiloista, vaan ei se osannut sen tarkemmin mitään nimetä. Minäkään en siihen viitsinyt sen kummallisemmin puuttua, kun nämä pohjoisten liitosalueiden tapaamispaikat ovat mullekin tutumpia. Vaan mitähän ne muut sanovat - talviunilla taitavat olla.

Olli

Oulun poijaat
« Vastaus #2 : Marraskuu 28, 2005, 05:25:00 ap »
Mikä ettei, jos vain satun olemaan paikkakunnalla. On sitä huonommillakin tekosyillä yksi tai kaksi oluttuoppia tuhottu. Keskustan kuppila kuulostaa sopivalta tutustumisympäristöltä, kun olen vähän uusi näissä piireissä.

Olli

Lare

Oulun poijaat
« Vastaus #3 : Joulukuu 06, 2005, 04:02:59 ap »
Onnittelut  omastani ja isännän (res. kers.) puolesta Eskolle 6.12. ylennyksen johdosta.

Lare

Oulun poijaat
« Vastaus #4 : Tammikuu 31, 2006, 16:17:40 ip »
Isäntä näkyi tuossa kaivavan maantiekartat esille, joten ajokausi 2006 lienee avattu. Muutenkin se näkyy osoittavan jonkinlaisia sosiaaliseen elämään uudelleen heräämiseen liittyviä merkkejä.

Jokohan se olisi kevään ensimmäisen tapaamisen aika vaikkapa siellä vanhassa paikassa 13.2. Guzzipeikko varmaankin suunnittelee uusille Oulun guzzisteille passelit initiaatiomenot, vai mitä? Niistä toki voidaan keskustella täälläkin, niin saadaan tuohon Oulun poikien linkkiin vähän mukavampaa väriä.

Guzzipeikko

• Vieras
Oulun poijaat
« Vastaus #5 : Helmikuu 02, 2006, 13:50:21 ip »
Jep, jep ! Onhan noita kastajaisia monenmoisia, päiväntasaajanylytyksia  ja itämerellä Hoburin ukko nousee Gotlannin eteläkärjen kohdalla  alukseen. Olenpa itsekkin ollut tällaisia menoja järjestämässä. Nyt  sitten pilkka osuu omaan nilkkaan kun Lare mainitsi päivän 13.2 niin  sillloin itse joudun pakanallisten riittimenojen kohteeksi ja itse  kunnanjohtaja luovuttaa jonkun mitallin ja lämminhenkisesti kättelee  sääliä katseessaan. Ihan on fiilikset kuin kummelin mainiossa mitalli  sketsissä, jota nyt en tähän hätään löydä.
pekka

Lare

Oulun poijaat
« Vastaus #6 : Helmikuu 02, 2006, 14:29:41 ip »
Pari viikkoa eteenpäin?

Guzzipeikko

• Vieras
Oulun poijaat
« Vastaus #7 : Helmikuu 03, 2006, 13:53:53 ip »
Siispä 27.2 Maikkulan Nestellä klo 18.00 tavataan.
pekka

Lare

Oulun poijaat
« Vastaus #8 : Helmikuu 21, 2006, 14:35:10 ip »
Pietro!!!!

Mulla ei oo maanantaina 27.2. kyytiä Maikkulaan. Mielestäni tämä kyllä on Oulun  koko  guzziyhteisön huoli, ei pelkästään minun.

Kaima

Guzzipeikko

• Vieras
Oulun poijaat
« Vastaus #9 : Helmikuu 21, 2006, 16:01:31 ip »
Lare kirjoitti:
Lainaus
Pietro!!!!

Mulla ei oo maanantaina 27.2. kyytiä Maikkulaan. Mielestäni tämä kyllä  on Oulun  koko guzziyhteisön huoli, ei pelkästään minun.

Kaima

Huolesi on ymmärrety kautta koko laajan Guzzi yhteisön. Kielestäni tämä  jopa globaali ongelma, lienet saanut jo privattipostia ainakin  Italiasta, Belkiasta jne:D. Minulle myönnettii juuri autonkäyttöoikeus ko. päivälle joten soitellaan asian tiimoilta lähempänä ajankohtaa.
Pekka