Kirjoittaja Aihe: tulppaa pukkaa  (Luettu 4477 kertaa)

herrapii

  • Viestejä: 266
  • aika viljo
tulppaa pukkaa
« : Elokuu 16, 2007, 13:02:52 ip »
plong live tulppia etsiessäni 06 classicciin sain NGK:n maahantuojalta tiedon että yksi olisi suomessa ja 3viikon päästä tulee toinen. Hinta oli alle 40€/kpl hyvä että kyseessä ei ole 8sylinterinen malli.

mukavaa asua täällä huipputegnoligian mecassa.

rikkana rokassa Viaber oy ilmoitti että maanantai penkitysaika peruuntuu koska powercommanderit ovat loppu maasta uusia tulee lokakuussa. Ja pyörä on jo trailerin päällä tallissa ...
että sellaista

                                                :prof:


ps. mikä laite on tuo rapid bike boxi
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2007, 00:42:00 ap kirjoittanut herrapii »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
tulppaa pukkaa
« Vastaus #1 : Elokuu 16, 2007, 13:12:54 ip »
Nehän on sitten heti kohta kiinni pyörässä :vau:

Itse ajattelin kysyä omaani monikärkisiä vakioiden tilalle.

nimim."tietämättömän matkan ajetut tulpat eivät aina herää kylmänä"
Hyvä pyörä, parempi mieli.

MotoJussi

  • Viestejä: 965
tulppaa pukkaa
« Vastaus #2 : Elokuu 17, 2007, 04:04:15 ap »
Pukkaa pukkaa...

Ittelle pukkas kans. Nyt on alkuperäiset tulpat siinä missä on, ja niiden kaverina sitten pienet tulpat toisella puolella.

Vielä pitää säätää kipinän ajoitus, että saa kaiken ilon irti ratkaisusta. Nyt on M16 purkin perässä tuplapuolat ja alkuperäinen ajoitus. Haastavaa onkin säätö; vaihtoehtoja on onneksi kuitenkin muutamia:

Ignitec ja MegaSquirt 2.2 nyt ekana mielessä.

Taidan luottaa MS:ään. Kunhan vaan saa sen rakennutettua ja asennettua...

Taidan tässä kunhan kerkeän kirjoittaa toisen jutun K-pyörän viimeisistä vaiheista ...

MotoJussi & California K

Summu

  • Viestejä: 348
tulppaa pukkaa
« Vastaus #3 : Elokuu 17, 2007, 08:36:28 ap »
herrapii kirjoitti:
Lainaus
long live tulppia etsiessäni 06 classicciin sain NGK:n maahantuojalta tiedon että yksi olisi suomessa ja 3viikon päästä tulee toinen. Hinta oli alle 40€/kpl hyvä että kyseessä ei ole 8sylinterinen malli.
Hieman tutkivaa dzurnalismia ja huomataan, että nuo NGK PMR8B -tulpat  (nr. 6378) ovat  samoja mitä  käytetään  esmerkiks Maserateissa ja Ferrareissa.   Parilla  englantilaisella sivulla näyttäisi noita olevan myynnissä ystävällisempään hintaan.

http://www.spark-plugs.co.uk/  sivulta löytyy ja toimittavat Euroopan Unionin alueelle. Tiedä sitten miten hyvin toimitukset pelaavat...

Ekku

  • Viestejä: 894
tulppaa pukkaa
« Vastaus #4 : Elokuu 17, 2007, 10:38:25 ap »
Minä olen tuosta Englannin puljusta tilannut Iridium-tulppia.

Kaikki meni ihan niin kuin pitikin. Tosin olisi kyllä kannattanut tilata kimpassa vähän enemmänkin kuin vaan nuo muutaman parin mitä silloin tarvitsi.

Summu

  • Viestejä: 348
tulppaa pukkaa
« Vastaus #5 : Elokuu 17, 2007, 13:30:54 ip »
Onko noista iridium-tulpista ollut näkyvää tai kuuluvaa (guzzin tapauksessa) hyötyä?

Nimim. itsekin iridiumeja harkitseva

Ekku

  • Viestejä: 894
tulppaa pukkaa
« Vastaus #6 : Elokuu 17, 2007, 15:40:47 ip »
Väittävät että ne iridium-tulpat vähentävät Centaurolle, Daytonalle ja V1100 sportille ominaista "pätkimistä" pintakaasun tuntumassa, mutta en minä ainakaan mitään eroa havainnut.