Kirjoittaja Aihe: California 1400 mode-valikko ei toimi  (Luettu 709 kertaa)

japeblues

  • Viestejä: 28
Vs: California 1400 mode-valikko ei toimi
« Vastaus #15 : Toukokuu 13, 2026, 22:33:40 ip »
Pistäisin mittarin tarkistettavaksi mittarihuoltoon jo tässä vaiheessa, siellähän voi olla kylmäjuotos tai joku mikro halkeama piirilevyllä tms. Auton mittari temppuili samanmoisesti aikoinaan kun oli tinaus pettänyt piirilevyltä......
Vee9 Bobberilla kurwaillen....