Kirjoittaja Aihe: Onko Yyteriin lähtijöitä?  (Luettu 5120 kertaa)

motomatti

  • Viestejä: 13 568
Onko Yyteriin lähtijöitä?
« : Elokuu 08, 2024, 21:01:14 ip »
Huomenissa ehtoopäivällä suuntaan Poriin päin. Yyteriin samanimiseen kokoontumiseen.
Menen ennustettua saderintamaa vastaan.
Muutama täkälainen kaverinikin lähtee mutta vasta kun työpäivänsä päättyy.
Telttailla aion. Vihreä isohko tiipii.
Sadetta luvassa menomatkalla ja hiukan lauantainakin. Se tuskin tunnelmaa haittaa.

TimoEv

  • Vieras
Vs: Onko Yyteriin lähtijöitä?
« Vastaus #1 : Elokuu 08, 2024, 22:04:59 ip »
Tervesiä Matille ja muillekin Ahvenanmaan Getasta. Gruppolaisia on jo muutama ja yksi ruåtsalainen.

motomatti

  • Viestejä: 13 568
Vs: Onko Yyteriin lähtijöitä?
« Vastaus #2 : Elokuu 08, 2024, 22:31:24 ip »
Tehän nyt innokkaita olette. Nuori mieli vetää!