Sanamuodosta voisi päätellä, että juuri takapenkille pitäisi kiinnittää laukku. Olen käyttänyt siihen tavallista retkeilykaupan Drypack pussia. Se on vesitivis. Sitä mallia, jossa pussin suu rullataan ja kiinnitetään parilla soljella. Se on juuri satulassa pelkästään kiinni pussin mukana tulleilla nailonhihnoilla. Remmit liertävät satulan ympäri stopparikumien alta/edestä jotta pysyy varmasti. Pohjassa on lenkit molemmin puolin ja niistä olen sitonut kengännauhat sisyybariin, mutta ne ei ole välttämättömiä. Laukulle on myös irrotettava olkahihna, joten sen voi ottaa mukaan näköalapaikalle. Matkustajan paikanhan se tällä tavalla vie. Mitään laukkurautoja ei siis tarvita. Tässähän on kyseessä Anniversario, jossa on varsin söpö perä kromikahvoineen. Niitäkään ei olisi tarvinnut poistaa. Ymmärtääkseni perusrunko useimmissa Nevada malleissa on aika sama. Olen käyttänyt sitä solo reissuilla kotinurkissa päiväreppuna. Siihen mahtuu lyhyet eväät, vesipullo, lusikkahaarukkamysteerio ja ensiapusarja. Visiirin puhdistukseen lasolisuihkepullo ja rätti. Ja pyörää varten desin öljypullo ja kaasu/kytkin vaijerin pikakorjaussarja, muutama sulake, sytytstulpat, joku ruuvimeisseli ja pihdit, pätkä rautalankaa, sähköjohtoa, erkkarirulla ja nippusiteitä. On siellä se bensiinipumpun neopreeniletkun pätkäkin ja 7 mm kiintoavain.
Jos sitten on se sissy mukana tarvitaan kyllä ne oikeat laukut. Niitä on HebkoBeckerin mallistossa ihan omia Nevadalle, eikä ne ole kaikki kovakuorisia. Minullakin on jo kymmeniä tuhansia km:jä ollut lehmännahkaiset sivulaukut a' 30 litraa. Ovat ihan ehjänä pysyneet. Kuvassa näkyy ne vinoneliön muotoiset raudat, joilla nen kannatellaan. Niissä on etupää tuettu pitkään pulttiin, joka kannattelee muina töinään savupiippua ja matkustajan jalkatappia. keskeltä ylhäältä niillä on varsinainen koko painoa kannatteleva pultti suoraan rungossa. Se oli alkujaan M8, mutta en siihen luottanut ja omavaltaisesti porasin ja kerteytin sen lujalle pultille M10. (Oli muuten lujaa terästä.) Hännässä näkyy lattarautamainen kiinnitys, mutta se ei ole itse pyörässä kiinni lainkaan vaan poikittaisessa teräspuikossa takalampun alta samaan lattarautaan toiselle puolelle. Se oli hiukan vaikea rakennella niin ettei koske mihinkään ja pärise, mutta niin se on tarkoitettu. Takalamppuun on tehty sille puikolle paikkakin.
Annille ei ollut omaa vakio sissybar kehitelmää olemassakaan, joten se oli itse suunniteltava ja teetettävä sepällä, näkyy kuvassa mustana litteänä teräsrakenteena. Sen yläosa on leikattu Calin sissybarista. Se kiinnittyy pääosin siihen samaan M10 pulttiin ja etupäästään satulan reunan alle piiloon jäävään M6 pulttiin, joka ei ole tuo iskarin pultti, se kiertää iskarin pultin loivasti yläkautta iskarin eteen. Normi Nevadalle sissybar on. Se kiinnittyy samalla tavalla ja siihen saa takalaukkua varten tuon takatarakan jatkokappaleen. Se on sitten kyllä kova muovilaukku, 45 litraa. HebkoBeckerin mallistossa oli aikoinaan myös lehmännahkainen pienempi siisti ja pehmeä takalaukku. Se ei käsittääkseni tarvitse tuota tarakan jatkokappalettakaan, en ole varma.