Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
KERHON PÄÄSIVU:
https://www.guzziclub.fi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
Nevadan sytytystulppa
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Nevadan sytytystulppa (Luettu 2162 kertaa)
Monti
Viestejä: 157
Nevadan sytytystulppa
«
:
Lokakuu 06, 2021, 03:33:15 ap »
Ohjekirjassa NGK BRE8ES mutta Motonetissa on vain NGK BR8ES jota joidenkin linkkien mukaan tarjotaan Nevadaan. Kai se käy?
Mitä eroa noilla on?
Vai laitanko jonkun ihan muun?
edit.
NGK BRE8ES tulpalle annetaan ohjeessa 0,7mm rako.
Mutta toisessa ohjeessa joka on vain italiaksi suositellaan Champion N3C ja 0,6mm rako.
Kirjattu
Hajakenttä
Viestejä: 954
Vs: Nevadan sytytystulppa
«
Vastaus #1 :
Lokakuu 06, 2021, 11:14:15 ap »
NGK-BR8ES, 0,6–0,7 mm, 25Nm, 7500km.
Kirjattu
Sentire la forza!
Terv: Timo
motomatti
Viestejä: 13 485
Vs: Nevadan sytytystulppa
«
Vastaus #2 :
Lokakuu 06, 2021, 11:59:14 ap »
Laitetaanpa jälleen tietoa tulppien merkinnöistä. Tuosta linkistä selviää aika paljon.
http://www.motot.net/wiki/Sytytystulpat
Sitten sellainen asia että jos tulppa on vastuksellinen (R) niin tulpanhattu ei saa olla R eikä tietenkään johdin vastuksellinen. Jälkimmäisiä, tosin, ei enää juuri markkinoilla näe.
Kirjattu
millegt
Viestejä: 598
Vs: Nevadan sytytystulppa
«
Vastaus #3 :
Lokakuu 06, 2021, 13:33:28 ip »
toi E ennen lämpöarvoa on varmaan painovirhe ainakaan mun NGK kirja ei tunne semmosta
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
Nevadan sytytystulppa