Kirjoittaja Aihe: Uusklassista/JL mekaniikka SB 2  (Luettu 3177 kertaa)

ei talvikunnossapitoa

  • Viestejä: 98
Uusklassista/JL mekaniikka SB 2
« : Lokakuu 31, 2019, 13:22:49 ip »
Terve

Uudessa Mobilistissa 7/19 on juttu classic racingistä/JL mekaniikasta.

Terv Jari
V50 Rosso club racer,  Nevada Cappuccino Racer kilvissä, Galletto 192 museo, SWM Silver Vase ja Cali III + Eml Sport

klassikko

  • Viestejä: 199
Vs: Uusklassista/JL mekaniikka SB 2
« Vastaus #1 : Marraskuu 07, 2019, 09:12:47 ap »
Selasin lehtihyllyn luona tuon mutta oli niin hyvä juttu että piti ostaa lehti oikein itselle luettavaksi.
 
Aiemmin soitteli tuo jutun tehnyt toimittajatuttuni ja kyseli noista classic-asioista. Ohjasin asioista paremmin tietävän henkilön pakeille..

Tosiaankin juttu on myös muusta classicracingista kuin upeasta SB 2 sta eli suosittelen lukemista.
Jari voi valistaa tarkemmin tasanopeuskilpailuasioista kiinnostuneita!
 Bongatkaahan jutusta Guzzia koskevat mielenkiintoiset seikat!

Ja kun pitkät tovit toimittajan kanssa juteltiin siitä että kun ei juuri kukaan aja enää aitovanhoilla vaan "look a like" illa ja nykytekniikalla niin nostan todella hattua hänelle että on uskaltanut kirjoittaa asioista niinkuin ne on ja on tuonut eri maiden käytäntöjä julki. Myös se että mitkä laitteet ovat minkäkin syyn takia suosittuja on lukemisen arvoista..

 Hienoa! T Juise
Jk. ja hienoa on sekin että toimittaja kävi tyyppäämässä kilpurin! Muutoinkin hän on osittanut rohkeaa heittäytymistä asioihin..

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: Uusklassista/JL mekaniikka SB 2
« Vastaus #2 : Marraskuu 07, 2019, 18:06:58 ip »
Hei.  Lisää Classic Racing,istä youtubefilmeistä:    :o

Italiasta;  Varano Circuit & ASI Motoshow.  Lähikuvia hienoista classicmp ja veter.-bikers.  Uusia ideoita meille ?
Guzzi sivuvaunuclassicmp myös mukana.
youtube.com/watch?v=-XBUyY hOYK
                                =4PxK70pDCO4
                                =aejCxFTVgTc

 Onko joku käynyt siellä radalle ?    Ite käynyt Paul Richard, ja Spielberg radoille

Aapo

  • Viestejä: 716
Vs: Uusklassista/JL mekaniikka SB 2
« Vastaus #3 : Marraskuu 07, 2019, 19:10:57 ip »
Selasin lehtihyllyn luona tuon mutta oli niin hyvä juttu että piti ostaa lehti oikein itselle luettavaksi.
 
Aiemmin soitteli tuo jutun tehnyt toimittajatuttuni ja kyseli noista classic-asioista. Ohjasin asioista paremmin tietävän henkilön pakeille..

Tosiaankin juttu on myös muusta classicracingista kuin upeasta SB 2 sta eli suosittelen lukemista.
Jari voi valistaa tarkemmin tasanopeuskilpailuasioista kiinnostuneita!
 Bongatkaahan jutusta Guzzia koskevat mielenkiintoiset seikat!


Ostin lehden. Oli fiksusti kirjoitettu juttu, asiaa tuntemuksella ilman ylilyöntejä!

Ja kun pitkät tovit toimittajan kanssa juteltiin siitä että kun ei juuri kukaan aja enää aitovanhoilla vaan "look a like" illa ja nykytekniikalla niin nostan todella hattua hänelle että on uskaltanut kirjoittaa asioista niinkuin ne on ja on tuonut eri maiden käytäntöjä julki. Myös se että mitkä laitteet ovat minkäkin syyn takia suosittuja on lukemisen arvoista..

 Hienoa! T Juise
Jk. ja hienoa on sekin että toimittaja kävi tyyppäämässä kilpurin! Muutoinkin hän on osittanut rohkeaa heittäytymistä asioihin..


TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Uusklassista/JL mekaniikka SB 2
« Vastaus #4 : Marraskuu 07, 2019, 21:04:03 ip »
Itsekin sorruin lukemaan hyllyjen välissä. Itse olin todistamassa tuon Bimotan ensimmäistä ulkoilutusta tositoimissa. Ei kerennyt silloin Kemoraan vielä väriäkään runkoon. Ja noita jutussa mainittuja öljyvuotoja alkoi esiintyä muutaman kierroksen jälkeen. Jussi oli kyllä tuolloin, pitkän Guzzikauden jälkeen, kuin Hangon keksi kun kulkua SB:ssä riitti!!  :D
Hyvä pyörä, parempi mieli.