Mietityttää tuo, että miksi pitäisi tehdä Widguzzi -pohdintojen mukaan jotain kaasukahvaan ja -vaijereihin liittyvää (kohdat 1. ja 2.)? Jos vaihdetaan pelkästään äänenvaimentimet, kaikki "ride by wire" -järjestelmään liittyvä säilyy ennallaan. Ainoastaan ne olosuhteet muuttuvat selvästi, mitkä vallitsevat pakoventtiileistä eteenpäin, aina ulkoilmaan saakka. Kun pakoputkissa on lambda-anturit, moottorinohjaus säätyy itse muuttuneisiin olosuhteisiin? Jos on epätäydellisyyttä väännössä/pätkii, lienee ollut alusta alkaen jotain vikaa. Antureissa, säädöissä, tms. Ensimmäisenä tulee mieleen että jos on päivitys saatavilla moottorinohjausjärjestelmään, niin sitten se ensin. Kohtaa 3. voisi ehkä kokeilla, jos säätyminen tapahtuisi resetoinnin jälkeen paremmin? Jos ei auta, sitten etsimään enemmän osaavaa. Jokuhan raportoi aikaisemin jo muokanneensa 7SM ecua ja jos sattuisi matkaa mainitulla pyörällä Saksaan, sinne voisi sopia säädön paikkaan, jolla on osoittaa osaamista ja referenssejä.