Epäilenpä samaa ongelmaa jota esiintyy joidenkin custompyörien ohjauksessa.
Niissä pyrkii kääntymiskulman suuretessa hitaassa nopeudessa ohjaus yliohjaamaan. Ensin ohjaus tuntuu kevyeltä mutta käännön lisääntyessä pyrkii ohjaus "haukkaamaan" eli kääntyy itsekseen ääriasentoon. Tällainen ohjaus on kevyt hallita muissa vauhdeissa paitsi hidasajossa jossa taipumusta joutuu vastustamaan käsivoimin. Epäilen vahvasti että MGX-21:seen on tämän taipumuksen, tai täysin vastakkaisen ominaisuuden, vuoksi laitettu ohjaustehostin tekemään äärialueiden keventämisen ajossa.
Jotain voisi päätellä jos tietäisi ohjakulmien arvot: ohjasakselin kulma, teleskooppien kulma, niiden etäisyys ohjausakselista, keulan pituus ja jättö, noin aluksi. MGX-21 omaa todennäköisesti eri runkomitoituksia kuin edeltävät California 1400 -mallit.
Omassani ohjaus on varsin looginen koko kääntöalueeltaan eikä ole erityisemmin raskas hidasajossakaan. Tosin aivan hitaassa vauhdissa muuttuu lievästi epävakaaksi. Juuri siinä kun on jo pysähtymässä. Tulee ylimääräisiä ja laajoja keulan kääntöjä tasapainon saavuttamiseksi.