Mainitaan tässä nyt ääneen pari juttua...
Voipa hyvinkin olla että saman verran paukkua saa tai saisi  nopeuttamalla kompressoria välityksiä vaihtamalla. Voi olla että jos  turboa ei saa kivasti toimimaan, menee turbo myyntiin ja pienempi  kiilahihnapyörä hankintaan.
Niin, miksi sitten lähteä leikkimään ison ja hankalan virityksen kanssa  kun "saman" tuloksen saisi vaihtamalla yhden kiilahihnapyörän  pienempään? Vastaus on ilmeinen; pyörä olisi jatkossa tasapainoinen.  Mukava muhkura molemmilla kyljillä. Lisäksi siitä lähtisi hauska ääni:  vasen kylki viheltää, oikea ulvoo ja taakkepäin kuuluu murinaa.
Tuohonhan tuo sopisi. Kaiketi: 
http://hogsden.dyndns.org/~jsavola//ahdin/27.htmlBensansyöttökartassa on varaa vaikka kuinka hemmetisti; nyt on  suurimmat lukemat muistaakseni "parikymmentä" (millisekunnin  kuudestoistaosaa).
- Ilmaboxin kestävyyden varmistaminen (lämpörasitus),  
 
Jos ahtopaineet pidetään noin kilossa niin sitten se varmaan kestää ja jos ei kestä niin sitten korjataan 

- ilmaputket joihin  integroitu jäähdytys  
 
Näin eilen erään velhon toyota-corollassa Turbo-Unon välijäähdyttimen.  Jotain sellaista voisi ajatella turbon jälkeen mahd lähelle. Sopivan  kokoinen. Corollasta on penkitetty 150+ hp, joten palikoiden kokoluokka  täsmännee.
- mek. ahtimen takapään laippa,  
 
Jep, se on hieman  ohut, mutta jos siihen tekee riittävästi reikiä ja niihin kierteet,  saanee laipan kiinni pysyvästi.  Taitaa kyllä joutua tekemään  tuohon reunaan lisää materiaalia että saa kunnolla kiinni laipan.
http://hogsden.dyndns.org/~jsavola//ahdin/13.html- pakokäyrät  ahtimelle ja pois,  
 
Motonetistä tms sopivan paksuista pakoputkea, heppailee pätkistä kasaan  ja kun muoto on kunnossa, antaa jollekin joka osaa tehdä putken.  Vapaaehtoisia löytyy varmaan Tampereen suunnalta ?
Jospa ryöstää koneen alapäästä, sieltä missä on nämä kolme pultinpäätä ? Siellähän on paineista öljyä tarjolla.
http://hogsden.dyndns.org/~jsavola/motopix/MG_P8040107.JPG- öljynjäähdytin ja sen  sijoitus,  
 
Mahdollisimman lähelle turbon öljynpoistoaukkoa; mitä kuumempi öljy, sitä helpommin se luovuttaa lämpöä.
- ym muuta mukavaa askaretta.  
 
Joo... Toivottavasti ei iske väsymys kesken askareen 

 Onneksi on  sellainen vaihtoehtoinen reitti että jatkaa kompressorin kanssa, jos  homma alkaa mennä mahdottomaksi.
Tarkoitus on säilyttää mahdollisuus palata nykyiseen systeemiin helposti, pulttaamalla tämänhetkiset osat kiinni.
No katotaan kuinka äijän käy ...
MotoJussi & California Kompressor