En ole noita mopo-orgin sivuja seurannutkaan vuosikausiin. Tuo siellä testattu lamppu näyttää olevan rakenteeltaan samanlainen kuin nuo hankkimani lamput. Tuon testin perusteella osaan olla jo varovaisen toiveikas ja kun noita lamppuja on Stelviossa vielä tuplaten.
Sen verran ledi-lampusta vielä, että kokeilin sellaista 5/21W hehkua vastaavaa lediä Quotan alkuperäiseen takavaloon ja siitä ymmärsin hyvin miksi niitä ei ole hyväksytty tieliikennekäyttöön. Ensinnäkin ledi oli aivan liian tehokas ja valo alkoi olla enempi vaalea. Lisäksi jarruvalo erottui vain hyvällä tahdolla. Ledin valo ei heijastu juurikaan heijastimen kautta koska taaksepäin ei ollut suunnattu yhtään lediä. Ollakseen toimiva lampun ja valaisimen tulee olla sopivat toisilleen ja lisäksi tuli ottaa huomioon valaisimen käyttätarkoitus. Tein meinaan yksistä etuvilkuista huomiovalot ja laitoin polttimoksi tavan 21 wattista vastaavan ledin, joka näytti valoa lähes joka puolelle ympärilleen. Väärin meni. Olisi sopinut hyvin parkiksi. Sitten laitoin lampun, jossa kaikki ledit osoittivat eteenpäin ja ainakin tallissa näytti jo hyvältä. Saas nähdä sitten kesäkirkkaalla. Sen sijaan Stelvion parkeiksi laittamani ledit toimivat hienosti.