Tuosta woblauksesta, mulla oli ennen FJR ja sen kanssa on Saksassa tullut ajettua kaksi päällä, sivulaukuilla ja painavalla takalaukulla pitkät pätkät 230 km/h vauhteja ilman mitään ongelmia. Sen sijaan yksin ajaessa takalaukku voi aihettaa ongelmia jo pienemmissäkin nopeuksissa, takalaukku alkaa ottaa ikävästi tuulta jo 150 km/h jälkeen. Kaksi päällä ilmiötä ei esiinny, kun ilmavirrat eivät pääse samalla lailla kuskin ja laukun väliin.
Pelkillä sivulaukuilla FJR:llä voi ajaa ilman huolta sen mitä se kulkeekin (vajaat 250 km/h), kokemusta on. Sivulaukuissa ja ohjekirjassa tosin taitaa lukea max nopeudeksi laukuilla 130 km/h.
Brevassa ollut käytössä takalaukun sijasta tavararulla, ei ota tuulta niissä nopeuksissa, mihin Breva yltää. Taitaa Brevan maksimit jäädä alle 200 km/h? Isoilla Hepco-laukuilla ja tavararullalla ei ole tullut mitään vaikeuksia, varmaan 170 km/h ollaan ajeltu kaksi päällä. Sitäkään vauhtia ei kauaa nakulla jaksa.