Juu... koettelee vaan ei hylkää.. Tasapainotettu mylly käy kuin unelma, koneella voi ajella ihan körököröä hiljaksiin ja toisaalta kiusata rajottimeen asti, ja se jos mikä on hauskaa. Kierrosherkkä, pirteä, valmis leikkiin on se nyt. Potkua on.
Mutta mutta... ostin jo hätäpäissäni uuden akun kun juniori jäi tien päälle...krrr vaan kuului kun starttinappulaa hypisteli. Uusi akku kehiin ja kas... hienosti pelasi eikä mitkään varotusvalot palaneet eikä kellot soineet. Läksin sitten kaverin kanssa iltayön lenkille. reippaat 60 kilsaa pääsinkin loistavasti. Kunnes yhtäkkiä homma loppui kuin seinään. Ensin ajattelin että bensa.... ei voi...just tankkasin...
Tiensivussa koetin startata. Krrr...
Räyskälän kentältä pakotettiin iltamyöhään tutuntuttu mersuineen ja kärryineen taipaleelle ja V11 Sportti vähemmän kunniakkaasti kotiin.
Kohta alan mittailla, veikataan jännitteensäädintä? Vai maavuoto?
Millä säätimellä voi korvata alkuperäisen jos voi?
No, sähköt tästä enää onkin uudelleen rakentamatta.
PekkaHml
Mitattu on. Sähköä vaikuttaa tulevan akulle asti. Mutta ajovaloista ei pala kumpikaan lanka eikä tööttö toimi. Nekös on jonkin satulan alla olevan minireleen takana? Ja jos niin minkä niistä? Juu kytkentäkaaviossa rele on numero 34, tiedän, mutten saa selvää tulosteesta, mikä se niistä on. Mistäs kannattaa vuotoa etsiä?