Sunnuntaina rakensin Titaniumiin normaalit lisäsähköviritykset eli kahvanlämppärit, navin piuhan, lisäpistokkeen, pienen Koso-mittarin, jossa on kello, ulkolämpömittari ja volttimittari (hyvä laite) ja lisäksi releistin ajovalot. Ja purin irti pyörässä olleen hälyttimen. Mutta ei lähtenytkään tulille heti. Kipinää tuli ja syttyikin kun ruuttasi penssaa tulpan reiästä ja starttasi. Pensapula. Nostin tankin ylös ja tarkistin pensaletkun kiinnityksen, kiinni oli. Tässä asennossa pyörä käynnistyi ja "vika" oli sitten ilmeisesti mutkalle jäänyt pensaletku.
Oma Cali käynnistyi kuin pitikin. Lisäksi laskin vaihdelaatikon tarkistusropun kautta ylimääräiset 0,75 litraa öljyä pois... Tuosta oli aiemmin juttu kun kytkin luisti... 
Ajoimma sitten heti tuollaisen 400 km siirtymän ja piti ihan vertailla taas pyörien kulutusta, jotta näkee vehkeiden olevan ok. Oma Classic vei 4,6 ja Titanium vain 3,9. Viime syksynä ero ihan samaa luokkaa. Titaniumissa on PC asennettuna jonkun ed. omistajan toimesta ja alkuperäistä avarammat putket. On myös terävämpi kuin Classic eli viritys lienee onnistunut vai onko se jotenkin tuolle moottorityypille ominaista.