Isolohkon perässä varsinaista huohotinta ole ensinkään. Kardaanitunneli toimii ylipaineen, jos sellaista ylipäänsä on, varastona. Joissakin Cali -malleissa on kardaaniputken alapinnassa kannatinlaakerin takana pikku reikä josta ylimäärä pääsee poies. Monet ovat tukkineet sen koska siitä voi päästä kosteutta sisään joka taas ei ole hyvä asia. Kunnossa oleva perä ei vuoda eikä siten näkyvästi huohottele. Jos vesi kiehuu kovemman ajon jäljiltä peräkopan päällä niin liian kuumana käy ja remonttia tulee ajan mittaan.
Parallellogrammoperissä ei huohotusta myöskään ole vaikka tilavuus niissä on todella paljon pienempi kuin perinteisellä haarukalla varustetuissa malleissa. Usein näkee kuitenkin perään tehdyn huohottimen. Kisakäytössä se on pakollinen.
Uusimmissa malleissa, Breva 850 - 1100, Griso 850 - 1100, Sport 1200 ja Norge. on perä aivan uutta rakennetta ja huohotustilana on koko massiivinen kardaanitunneli.
Pikkulohkoissa, Nevada, Florida, NTX, V35 - V75, tms, on huohotusproppu perän päällä. Enduromalleissa tämä on kohtalokasta jos ajetaan syvässä vedessä jolloin perä jäähtyy nopeasti ja imaisee vettä sisään.
mm