Kirjoittaja Aihe: V50 PHBH 28 säädöistä  (Luettu 3094 kertaa)

minizz66

  • Viestejä: 14
V50 PHBH 28 säädöistä
« : Kesäkuu 28, 2013, 20:03:04 ip »
Tuli kasailtua rakennussarjasta tollanen V50 monza ja muuten käy tyhjäkäyntiä nätisti mutta tuntus saavan pirusti liikaa bensaa kun antaa kaasua, lyö mustaa putken täydeltä ja prötää. Kaasarit purin niin oli pääsuutin 130, neula x6 alimmassa kolossa,ryypyn suutin 60,tyhjäkäyntisuutin 53. Onko tietoa kellään onko vakiokuntoseen sielläpäinkään.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V50 PHBH 28 säädöistä
« Vastaus #1 : Kesäkuu 28, 2013, 21:31:20 ip »
Vakiona:
Neulaputki 268T
Pääsuutin 118
Ryyppysuutin 60
Neula X6, kolmannessa urassa
Seosruuvi 1,5 kierrosta

Tarvinnee nykybensalla Suomen oloissa isomman pääsuuttimen jokatapauksessa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: V50 PHBH 28 säädöistä
« Vastaus #2 : Kesäkuu 28, 2013, 21:43:26 ip »
Monza I vai Monza II?

Jotain tärkeimpiä tietoja voi olla tässä taulukossa: http://guzzitek.org/tableaux_guides/specifications/Specifications1983_2007_GB.pdf

Liitteeksi perusmallien suutintaulukko: Samalla pientä kieltenopiskelua...
Vielä jälkitoimituksena "kakkosmallien" suuttimet. Kaasutin PHBH30.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V50 PHBH 28 säädöistä
« Vastaus #3 : Kesäkuu 29, 2013, 18:21:36 ip »
Laittamani speksit nimenomaan Monzaan, jossa 28:t kaasarit.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

minizz66

  • Viestejä: 14
Vs: V50 PHBH 28 säädöistä
« Vastaus #4 : Kesäkuu 29, 2013, 20:19:22 ip »
Nojoo on noi specsit suunnilleen sinnepäin että kyllähän se toimia pitäis.Kaasarit tuli putsattua ja tarkisteltua, neulaa laskin pykälän alemmas, ei muutosta. Taitaa vika olla jossain muualla. kärjet-tulpat-tulpanhatut sun muut on uusia, pitää tutkia sytkää tarkemmin. Tosiaan tyhjäkäyntiä käy nätisti mutta kaasulla on niinkuin toinen pytty tipahtais pois pelistä.

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: V50 PHBH 28 säädöistä
« Vastaus #5 : Kesäkuu 29, 2013, 22:36:04 ip »
Katsoitko ryyppyventtiilien tiivisteet? Eihän ryyppy kanna? Ts saa koko ajan rikastuspiiristä häppää.
Lisäys: Onhan kohokammioiden ilmakanavat auki? Itsellä kesti jonkin aikaa ennenkö keksin tämän vian:
http://www.motomatti.fi/2013/06/dellorto-kaasuttimen-vuodon-korjaus.html
Ilmeni siis ulospäin vuotona mutta oli todellisuudessa kohokammion tulvimista imukanavaan vaikka kohokammio ei tullut edes täyteen.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2013, 13:14:28 ip kirjoittanut motomatti »

minizz66

  • Viestejä: 14
Vs: V50 PHBH 28 säädöistä
« Vastaus #6 : Heinäkuu 01, 2013, 19:44:14 ip »
Kaasaria roplattu ja tarkisteltu en usko että on siinä sen isompaa vikaa, säädöt siinä oli ihan perseellään laitoin niitä lähelle vakiota.
Tyhjäkänti parani pikkusen mutta prötäys jatkuu.
Sytkää aloin tarkastelemaan niin toisen(uuden) kondensaattorin liitin pyörii melko irtonaisena eli se mihin se sähköliitin ruuvataan kiinni, ei varmaan kuulu olla tollanen?