Voi ollakin hyötyä. Kai teet niin että poraus kasvaa? Mäntien ja kiertokankien pitäisi painaa juuri sman verran kuin 850-moodissakin niin ei tule tasapainoteltavaa. Eli mänten lisäksi pitää kiinnittää huomiota myös kiertokankiin. Onko moottori pyöreä vai kantikassylinterinen. Jos mallia kantikas niin sylinterikannessa on materiaalia poistettavaksi sekä imu että pakopuolella. Toisaalta imupuolta ei välttämättä tarvitse juuri avartaa jos haluaa maksimoida alaväännön. Pakopuolta voinee avartaa isommalla venttiilillä ja ottamalla viripurua pakokanavan seinämästä. Pitää olla tarkkana että ei puhkaise kantta pakoventtiilin jousipesän kohdalta.
Myös nokka-akseliosastoa kannattaa miettiä. Brevan nokka-akselilla on kuulemma irronnut hyvin kytyä koneesta mutta se edellyttää digitaalisytytyksen asentamista koska virranjakajan pyörälle ei ole nokka-akselissa matopyörää.
Kaasutin pitää tietenkin suutintaa uusiksi.
Lisää ja oikeampia ohjeita saat JL Meccanicasta kysymällä.
http://jlmeccanica.blogspot.fi/Siellä kun on muiden ohella rakennettu Euroopan nopein Guzzi.