Kirjoittaja Aihe: Paroni ja V7  (Luettu 2804 kertaa)

Jouko S

  • Viestejä: 869
Paroni ja V7
« : Syyskuu 25, 2012, 20:08:52 ip »
Selailin tuossa Antica Officinan blogia, ja sieltä löytyi yllätykseksi pari valokuvaa, missä Paroni kokeilee V7:aa Monzassa! Liekkö kellään tietoa, mitä tuohon tapahtumaan liittyi? Tuskinpa vaan Jarno ihan pelkällä sunnuntaiajelulla oli..

http://anticaofficnabedandbreakfst.blogspot.it/2012/08/jarno-saarinen.html

Jouko

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Paroni ja V7
« Vastaus #1 : Syyskuu 25, 2012, 20:16:09 ip »
Mää oon nähny tuon kuvan aiemminkin, oli jossain lehdessä. En vaan muista missä!
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 492
Vs: Paroni ja V7
« Vastaus #2 : Syyskuu 25, 2012, 22:54:38 ip »
Saattaa hyvinkin liittyä Saarisen ensimmäiseen ammattilaispestiin. Hänhän oli De Tomaso konsernin kirjoilla ja ajoi joitakin kilpailuja tallin pyörillä. Lähinnä käski nelisylinteristä Benelliä mutta ei liene ollut kovin iso kynnys saada toinen saman firman kone alle.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Paroni ja V7
« Vastaus #3 : Syyskuu 26, 2012, 07:40:40 ap »
Muuten ehkä, mutta vetää vähän tiukille aikataulullisesti; De Tomaso osti Guzzit ja muut vuonna 1973 ja Jarno oli ollut Yammun kuski tuossa vaiheessa jo pari vuotta. Kuollen sitten tietenkin keväällä -73. Saarinen vissiin voitti kaksi (?) lähtöä vuonna -72 Benellillä.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Paroni ja V7
« Vastaus #4 : Syyskuu 26, 2012, 08:38:05 ap »
Tosin; tuossa on rumpu edessä, eli olisi vanhempi tehdaskilpuri?
Hyvä pyörä, parempi mieli.