Tämä on oma käsitykseni tällä hetkellä (Guzzidiag etenee koko ajan ja uutta on odotettavissa):
Ecut menevet kronologisesti tähän malliin (esimerkkejä suluissa): P8 (Daytona, Cali 1000), 16M (Sport 1100, Centauro), 15M (ei katteja; Calit, V11, Quota), 15RC (katit; Calit, V11, Bellagio, Breva750, Nevada750, V7Classic).
Sekä Guzzidiag että Ducatidiag" OldEcu3c" osaa nämä. Luulin, että tps nollaus on ainoastaan uusissa 5AM -pyörissä (Carc -mallit), kuten isot Brevat, Norget, Sportit ja Stelviot ja muissa vanhemmissa (P8-15RC) malleissa tps -säädetään perinteisellä tavalla: tps=150 mV läpät täysin kiinni (topruuvit auki).
Ducatidiag24 ohjelma 5AM eculle osaa tps kalibroinnin ja uudemmat Guzzidiag -versiot myös. Guzzidiag ei osaa vaan ihan vielä yhdistää 5AM ecuun mutta 15RC:hen osaa, vain Ducatidiag osaa 5AM:n. Ducatidiag OldEcu3 vanhoille ecuille ei vaadi mitään rekisteröintejä, Ducatidiag24 uudelle 5AM eculle vaatii.