Kirjoittaja Aihe: "huggeri" ja CARC  (Luettu 9806 kertaa)

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
"huggeri" ja CARC
« : Lokakuu 06, 2011, 22:11:09 ip »
http://www.stucchiluigi.it/product.php?id_product=5511

Kovasti heittää rapaa ja sotkee tuo sportterin takapyörä, onko näistä tämmösistä "huggereista" apua?
Ja onko halvempia tarjolla ja mistä olette tilanneet jos olette tilanneet?
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #1 : Lokakuu 06, 2011, 22:59:42 ip »
Kiitoksia linkistä ja vinkistä!

Miksi muuten hiilikuitu? Olishan se tietty komeeta....  ;)
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

motomatti

  • Viestejä: 13 492
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #2 : Lokakuu 07, 2011, 00:51:27 ap »
Ensimmäinen negatiivinen havainto isosta Brevasta että sivulaukkujen kanssa se viskasi soratiellä ajettaessa savet kyytiläisen selkään ja muutenkin piti selkäpuolta märkänä. Ilman laukkuja ei ongelmaa.
Piti sitten tilata levitysosa/jatke alkuperäiselle rekisterikilven telineelle. Homma korjaantui kerrasta. Nyt laukun ja lokarin välissä ei ole solaa josta ilma pääsee pyörimään ylöspäin.

Varmaan Sportissa sama juttu mutta siinä Brevan loksu näyttäisi aika ankeelta. Mutta ei tulis rapaa selkään.

mm

Passo Stelvio

  • Viestejä: 121
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #3 : Lokakuu 07, 2011, 07:13:47 ap »
Moi
Mulla on ollut monta vuotta Stelviossa Skidmarksin hiilikuitu huggeri. Ei lennä rapa kyytiläisen kainaloihin. Crison huggeri käy suoraan Stelvioon. Maastossa vois olla haittaa mutta ei sitä Stelviota suo pätkälle voi raahata. Ainoa negatiivinen on kivien kolina hiilikuituisessa. Tilaus kesti jonkin aikaa tulla ja ei muuten painanut paljon.

 T;Timppa

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #4 : Maaliskuu 10, 2012, 16:24:14 ip »
Aika turhake taisi olla tämä stucchin huggeri. Toki se nyt vähän suojasi mutta kovasti ravassa on silti tuo iskarinseutu.
On se sentäs hyvän näköönen.... kallis vaan tuommoseksi lipareeksi. En voi suositella.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2012, 23:25:32 ip kirjoittanut Ikkala »
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Temmi

  • Viestejä: 151
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #5 : Maaliskuu 11, 2012, 13:23:45 ip »
Tämmöstä mietin *Risooni, onkohan kellään kokemusta?
http://www.millepercento.it/index.jsp?sito=Millepercento&linkPagina=17666&lingua=it

kaide

  • Viestejä: 1 141
  • Rookie_1977
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #6 : Maaliskuu 11, 2012, 13:34:36 ip »
Näyttää vaan niin lipareelta, notta ajaneeko asiaansa.

Sama kappale hiilarista valmistettuna on muutaman gramman kevyempi verrattuna lasikuituiseen. Jousittamatonta massaa on hyvä olla mahdollisimman vähän. Guzzin tapauksessa suhteellinen ero takajousituksessa on merkityksetön, joten kyse on visuaalisista arvoista.
Forza Moto Guzzi!

Temmi

  • Viestejä: 151
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #7 : Maaliskuu 11, 2012, 14:10:12 ip »
Näyttää vaan niin lipareelta, notta ajaneeko asiaansa.


Ilmeisesti tämä kommentti oli minun kysymykseeni.

Juu, samaa katselin itsekin, saisi olla hieman pidempi huggeri tuo. Toisaalta jos vertaa Stuggin vastaavaan, on Millepercenton huggeri pidempi. Siksi käyttökokemukset olisivat mielenkiintoista kuulla.
http://www.millepercento.it/index.jsp?sito=Millepercento&linkPagina=17737&lingua=it

kaide

  • Viestejä: 1 141
  • Rookie_1977
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #8 : Maaliskuu 11, 2012, 21:59:05 ip »
Ei taida kannattaa äänestystä laittaa pystyyn, mutta Skidmax lasikuituisena vaikuttais parhaalta vaihtoehdolta. En maksais tuplahintaa muutaman gramman takia , jos ei muuta aitoo hiilikuituu ole aikomus asentaa.
Forza Moto Guzzi!

Hajakenttä

  • Viestejä: 961
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #9 : Maaliskuu 15, 2012, 20:24:58 ip »
On Nevadaakin vaivannut kura peräpeilissä.

@motomatti
Lainaus
Piti sitten tilata levitysosa/jatke alkuperäiselle rekisterikilven telineelle. Homma korjaantui kerrasta. Nyt laukun ja lokarin välissä ei ole solaa josta ilma pääsee pyörimään ylöspäin.

Mahtaisiko tuo metodi toimia kuvien mukaisesti? Vai miten se Motomatilla meni?

Tuo Nevadan häntä ei niin söpö ole muutenkaan, niin ehkä tuollaisen pellin voisi pokata rekkarin alle ja siitä laukkujen rautoja pitkin. Jos ihan tavallisesta rautapellistä ja kiiltävän mustaksi maalilla.
Sentire la forza!
Terv: Timo

Harri Niemi

  • Viestejä: 40
  • V11 Coppa Italia
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #10 : Huhtikuu 17, 2012, 21:01:16 ip »

Skidmarxin huggeri peittää paljon enemmän, kiinnitetään kahdesta kohtaa, on halvempi ja toimii. Materiaaliksi kannattaa valita hiilikuitu:
http://www.skidmarx.co.uk/section/mudguards/rear_huggers/other.html

Kiitos winkistä ! Tästä valaistuneena tilasin Grisooni huggerin Skidmarx:sta. Sen pitäisi saapua lähiaikoina. Kun olen saanut asennettua paikalle niin laitan vielä kuvia tähän ketjuun.

Harri Niemi

  • Viestejä: 40
  • V11 Coppa Italia
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #11 : Huhtikuu 30, 2012, 13:44:23 ip »
Skidmarx'n toimitus olikin yllättävän nopea, pari viikkoa.
Asennus oli helppoa kun mukana oli asialliset ohjeet ja kiinnitystarvikkeet.
Tosin alempaa kiinnikkettä piti vähän muotoilla (lue väännellä), jotta huggeri asettuu parempaan asentoon.

Huggeri asennettuna Grisoon näyttää tältä:


Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: "huggeri" ja CARC
« Vastaus #12 : Huhtikuu 30, 2012, 20:55:57 ip »
Siinä kuva vertailun vuoksi stucchin lärpäkkeestä. Ei varmaan tarvi arvailla kumpi suojaa paremmin :(
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125