Kirjoittaja Aihe: Californian bensatankki  (Luettu 11947 kertaa)

Rauno

  • Viestejä: 186
Californian bensatankki
« Vastaus #15 : Marraskuu 23, 2005, 16:07:14 ip »
Onhan se kuplinu korkin ympäriltä minunkin Calista, mutta onneksi ei  sen laajemmalti. Millä konstilla saisi sen bensiinimittarin anturin  olemaan jumittumatta aina sinne yläasentoon?

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Californian bensatankki
« Vastaus #16 : Joulukuu 27, 2005, 07:14:56 ap »
Tässä kinkkuja sulatellessa ajattelin irroittaa bensatankin californiastani.

Kyseessä versio jossa ruiskun pumppu on tankissa, mutta pumpulta lähtevä

bensaletku ei ottanutkaan lähteäkseen irti liittimestä, kovasti tiukalta tuntuu

ei ilkeä väkisin. Tunteeko kukaan guzzivelho tämän (pika)liittimen sielunelämää

tarkemmin  :X  ?

I.H.
Titaniumin kuski

Kari Sairanen

  • Viestejä: 158
Californian bensatankki
« Vastaus #17 : Joulukuu 27, 2005, 12:36:51 ip »
Hoi

Näyttää tuo ruiskukone olevan bensapihi, omassa LM4:ssä menovettä menee noin 5,3 - 5,5 litraa sadalla. LM:n suurempi tankki on kyllä mukava "varuste", normaalisti menee 375 km ja on aika vaihtaa varatankille, ja onhan siinä vielä se toinen varatankki jos ensimmäinen tyhjenee. En ole koskaan kyllä mitannut kuinka paljon menovettä löytyy kun avaa toisen hanan.  Onko jollakin kokemustietoa, paljonko menovettä normaaliajossa jää toiseen lohkoon jos hana on kiinni? 

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Californian bensatankki
« Vastaus #18 : Toukokuu 04, 2006, 15:09:47 ip »
Kyllä se siitä. 30 litran tilavuus edelleen tavoitteena. Saas nähdä kuinka käy. Voiton puolella kumminkin jo. Seppä kun ehtii tehdä vähän hienosäätöjä ja vetää saumat umpeen niin äkkiää maalaria hoputtamaan. Olis se muuten mukava osata tuota pelliä käsitellä ittekkin vaankun ei se tottele kaikkia.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125