Mule tuon Californian koeajo kertoi heti, mitä pitää tehdä. Pyörä oli tunnin verran mun omistuksessa, kun alkuperäinen kippurasarvi siirtyi hyllylle. Tangoksi vaihtui leveä ja matalin crossitanko, joka oli saatavilla. Tupit vaihdoin ohuimpiin ja tahmeimpiin crossikumeihin. Edellinen ohjastaja oli halunnut eristää itsensä pyörän tuntumasta paksuilla vaahtomuovituppeloilla. Ne saivat moraa suht pian.
Jalkatapit meinaan vaihtaa kovempiin ja tukevampiin alumiinipalikoihin. Eivät oikein herätä juuri myönteisiä tuntemuksia hallittavuudesta, kun joustaa ja luistaa ajokengät. Myös tankin kupeisiin tulee StompGripin karhennuslevyä, jotta pyörän kyydissä pysyy kunnon mutka-ajossa. Nämä yhdessä alusta säädön ja huollon kanssa saavat aikaan minulle toimivan ajoasennon ja luovat kontrollin pyörään.