Liittyisikö tämä hieman aikaisempaan aloitukseen http://www.guzziclub.fi/foorumi/index.php?topic=1943.0
Joo, eiköhän se siihen liittyne. Sinänsä ihan looginen veto kilpailijoiden tekeleihin verratessa, mutta eihän tuossa oikein olis edes järkeä, jos ei tehtäis uutta isompaa "vanhaa" konetta, eli nykyisen 1100cc myllyn tekniikalla mutta isonnettuna. Ei onnistune muuten kuin tekemällä sama kone isommilla kannuilla ja iskun pituudella, eli ei taida mennä ihan vaan osia vaihtamalla kuten Bellaggion koneen tapauksessa. Kun pitäis tosiaan ne päästönormitkin läpäistä.
Mutta sitten kun ne perusmitat on isonnettu, niin siitähän saataiskin jo soppeli cruiseri ameriikan markkinoille tyyliin trumpan thunderbirdi. Otetaan nykyinen kalivieteri kromikrumeluureineen, ja pultataan siihen 1600cc:ksi isonnettu wanha pushrod-kone ja voila... eikun ecco, siinäpä se uusi trendikäs ameriikan kruiseri on. Kunhan vaan malttaisivat ottaa sen pyörän aihion vanhemmasta ja pelkistetymmästä Stone mallista tai peräti Jackalista, niin voisi näyttääkin paremmalta. Mutta todennäköisesti siihen pitää saada sitä kromia, astinlautoja, kromia, trimmiraitoja, kromia, ja muuta painavaa blingblingiä mukaan...
Saappaat nähä joko loka-marraskuussa olisi valmis proto esillä.