Vautsi...kyllä on nyt voimaa EV Calissa vaikka on jo tietä nähnyt 82 tuhatta. Kytkin se joutuu antautumaan valtavan voiman ja väännönnön vaikutuksesta.....vaan mistä se johtuu? Ei vaikuta vaijerinsäätö, ei vaikuta alhaalta tapinsäätö, tuntuu siltä kun luistaisi aina samalla tavalla oli vaihde mikä vaan, erikoisempaa ääntä ei kuulu, ei ravista, ei ylipäätään mitään normaalista poikkeavaa paitsi jos vähänkin enemmän tiukkaat vaijeria, luistaa ja haisee pahalle.
Olen kahlannut läpi tämän teknisen osion ja oireet ei osu mihinkään ennenkoettuun, onko minulla jotakin uutta ja mystistä odotettavissa? Luin tarkkaan Pekan ohjeita ja kokemuksia isolohkon kytkimestä ja vioista, ei vaan osu. (Pikkulohkon ongelmat on tuttuja, " se vaan hajoaa")
Taitaa olla parempi olla ajelemati ja laittaa se vekotin purkuun ja katsoa mikä siellä on vialla, vai onko hyviä ehdotuksia? Tuskin kulunut loppuun, miten niittaus, voiko tappi jumittua, öljyä ei näy reijistä, eikä ruostetta, hajua ja luistoa vaan, erikoisemmat äänetkin puuttuu (toistaiseksi?), kahvatuntuma on normaali.
Toimenpide ehdotuksia? (Eikä ole pesty painepesurilla!)
Tähän tulee jatkoa jahka ehdotuksia tulee ja toimenpiteisiin ryhdytään neuvoja saatuani.
Olavi