Cali III alkoi valutella menovesiään Dell'Ortojen kautta. Ensin tietenkin mieleen tuli neulaventtiilin falskaaminen joko vanhuuttaan tai p*skahipun takia. Ei muuta kun pohjakupit auki ja tutkimaan asiaa. Käsin kokeillen neulaventtiili kyllä piti, mutta viaksi osoittautuikin koho, joka kanitti sivuistaan kaasarin runkoon - aivan kuin olisivat turvonneet leveyssuunnassa (ruokittu liian hyvin ysikasilla?).
Mopo-Sportista uudet kohot ja vaikka osanumero olikin sama, olivat uudet kohot akselinkiinnikkeen kohdalta juuri ratkaisevat millin kymmenyksen kapeammat. Nyt liikkuvat taas kitkattomasti ja ylipurskuttelu mennyttä aikaa (*koputellaan puuta*).
Illalla kun sain taas paketin kasaan, aiheutti ylimääräistä päänraapimista mystinen kipinän häviäminen. "Kaasarithan minä vain irrotin, miten se sytkäkin sekaisin?" Poskilihaksia pureskellen ja hiljaa noituen kotisohvalle miettimään vikaa. Ja sitten ahaa-elämys ja oitis parkkikselle testaamaan. BRUMMM! Joo, tappokatkaisija oli mennyt päälle...
