Kirjoittaja Aihe: Kanittavat kohot  (Luettu 2137 kertaa)

heikkil

  • Viestejä: 136
Kanittavat kohot
« : Heinäkuu 16, 2009, 12:11:02 ip »
Cali III alkoi valutella menovesiään Dell'Ortojen kautta. Ensin tietenkin mieleen tuli neulaventtiilin falskaaminen joko vanhuuttaan tai p*skahipun takia. Ei muuta kun pohjakupit auki ja tutkimaan asiaa. Käsin kokeillen neulaventtiili kyllä piti, mutta viaksi osoittautuikin koho, joka kanitti sivuistaan kaasarin runkoon - aivan kuin olisivat turvonneet leveyssuunnassa (ruokittu liian hyvin ysikasilla?).

Mopo-Sportista uudet kohot ja vaikka osanumero olikin sama, olivat uudet kohot akselinkiinnikkeen kohdalta juuri ratkaisevat millin kymmenyksen kapeammat. Nyt liikkuvat taas kitkattomasti ja ylipurskuttelu mennyttä aikaa (*koputellaan puuta*).

Illalla kun sain taas paketin kasaan, aiheutti ylimääräistä päänraapimista mystinen kipinän häviäminen. "Kaasarithan minä vain irrotin, miten se sytkäkin sekaisin?" Poskilihaksia pureskellen ja hiljaa noituen kotisohvalle miettimään vikaa. Ja sitten ahaa-elämys ja oitis parkkikselle testaamaan. BRUMMM! Joo, tappokatkaisija oli mennyt päälle...  ;D

Pekka

  • Viestejä: 1 905
Vs: Kanittavat kohot
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2009, 17:37:58 ip »
Ei kai tässä nyt ole kysymys siitä, että ne kohot eivät siedä alkoholilla jatkettua bensaa..
Nyt kun sulla on ne koekappaleet irralllaan hyllyssä, voisit uhrata tilkan kossua ja uittaa niitä kohoja jonkin aikaa siinä tai jotain sinne päin. Nähtäis kuinka ne turpoaa? :o
Sohc van Helmi.