Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
KERHON PÄÄSIVU:
https://www.guzziclub.fi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
California 1400 mode-valikko ei toimi
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja:
1
[
2
]
Kirjoittaja
Aihe: California 1400 mode-valikko ei toimi (Luettu 710 kertaa)
japeblues
Viestejä: 28
Vs: California 1400 mode-valikko ei toimi
«
Vastaus #15 :
Toukokuu 13, 2026, 22:33:40 ip »
Pistäisin mittarin tarkistettavaksi mittarihuoltoon jo tässä vaiheessa, siellähän voi olla kylmäjuotos tai joku mikro halkeama piirilevyllä tms. Auton mittari temppuili samanmoisesti aikoinaan kun oli tinaus pettänyt piirilevyltä......
Kirjattu
Vee9 Bobberilla kurwaillen....
Tulostusversio
Sivuja:
1
[
2
]
« edellinen
seuraava »
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
California 1400 mode-valikko ei toimi