Ciao gruppolaiset!
Tämän vuoden Hymyilevän Motoristin KeväPäivä on jo huomenna!
Tapahtuma on jäänyt vähälle huomiolle vaikka paikka on mitä mielenkiintoisin:
https://www.ringraceclub.fi/tapahtumat/ratapaivat/hmkp26Itse ajattelin lähteä katsomaan Kymi-Ring rataa, kun sääkin on mitä mainioin.
Moikataan, jos kohdataan!
T. Kimmo