Annissa on molemmissa propuissa magneetti. En ole pannut merkille mitään messinkiholkkia, mutta en ole niin tarkkaan katsonutkaan, pyyhin vain murut pois. Alkuvuosina oli murua enemmän mutta nykyisin – 60t ajettu – aika vähän. Vaihdan öljysuodattimen vain joka toisella öljynvaihdolla ja silloin en proppuja avaakaan. Öjly näyttää tulevan hyvin suodattimen luukusta kun vaan on tarpeeksi iso loota alla. Se luukku tosiaan murtuu rikki, jos sen laittaa väärin päin paikoilleen. Kannatta tarkistaa avatessa se asento.
Öljypohjassa on, muuten kolmaskin proppu, takaseinässä tyhjennyspropun yläpuolella. Siitä lähtee kumiletku ilmansuodattimeen. Se ei minusta ole varsinainen huohotin, koska se on öljypintaa alempana. Kumiletussa lotisee kuuma öljy ja kumi aikaa myöten haurastuu. Jos se letku murtuu siitä tulee tielle paljon öljyä. Siksi se kannattaa uusia suosiolla ajoittain. Huolto-ohje sanoo "letkut... vaihdetaan... 4-vuoden välein". Se on hyvä vaihtoväli. Lyhyt tumppi ja helppo vaihtaa. Kun tulin Euroopan kierrokselta tein pikkuhuollon kotona. Tuo letku mureni sormiin... Onneksi ei murtunut jossain Alpeilla. Silloin oli ajettu 6-vuotta ja bensiiniletkut kyllä oli vaihdettu, mutta ei ollut hoksattu tuota tumppia.