Kirjoittaja Aihe: Lm2 pääsuutin  (Luettu 2334 kertaa)

italosound

  • Viestejä: 59
Lm2 pääsuutin
« : Tammikuu 29, 2019, 21:36:08 ip »
Moro
Iso huolto on työn alla ja lortot oli ultrapesussa. Suuttimia pitää vähän uusia ja pääsuuttimet oli 150 ja kirja sanoo 140. Nyt tuli liian vaikea päätös, kummatko pitäisi ostaa. Putket on ropellipäiset Lafranconit ja jonkun sortin vapaavirtaussuodattimet olisi tarkoitus asentaa.
MN

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Lm2 pääsuutin
« Vastaus #1 : Tammikuu 29, 2019, 21:51:59 ip »
Selviää käytännössä vain kokeilemalla. Maksaa Moposportilla nelisen euroa kappale. Todennäköisesti toimii Suomen viileässä kelissä paremmin isommalla.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: Lm2 pääsuutin
« Vastaus #2 : Tammikuu 30, 2019, 01:03:37 ap »
http://www.thisoldtractor.com/mg_manuals/dellorto_manual_a_guide_1.1.pdf.

Oikeaa pääsuutin "löytyy" +6000:n kierroksilla, eli kyytiäkin on luvassa.
LM2:n ensin muilta osin kuntoon / säätöihin ja vasta sitten tarkemmin kaasuttimiin.

Sitten tämän näiköisenä alkaa olla kohillaan.

T,
Jukka



italosound

  • Viestejä: 59
Vs: Lm2 pääsuutin
« Vastaus #3 : Tammikuu 30, 2019, 23:30:25 ip »
Moro
Niin kuin kerroin, niin täysihuolto on työn alla. Pyörällä ei ole ajettu 2013 jälkeen ja minä en metriäkään. Tehdasasetuksiin on tarkoitus paiikat laittaa. Mutta kokemuksesta tiedän että niitä orggisasetuksia joutuu usein vähän hienosäätämään nykybensalle ja käsittääkseni nämä nykyiset putket on vähän väljemmät. Mutta katsotaan sitten kun lunta on pikkuisen vähemmän.
Laverdaan lambdan saa piiloon, mutta tässä putket on niin näkösällä etten viitsi niitä tärvellä.
MN

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: Lm2 pääsuutin
« Vastaus #4 : Tammikuu 31, 2019, 00:56:38 ap »
Lainaus
Niin kuin kerroin, niin täysihuolto on työn alla.
Lainaus
Tehdasasetuksiin on tarkoitus palikat laittaa.

- pahoittelut perfektionismistani.

Vakioon sinulla on muutoksena Lafranconi Competizionet ja ilmansuodattimet imukartioiden sijaan?
Mikäli näin, niin 140:llä pääsuuttimilla käynee rikkaalla, mutta siitä sitten pienempään, kuten perstuntumalla edetään.

T,
Jukka

Ps. Kaverini sääti LMIV:nsa, jossa 992cc sylinterit, 40:set "lortot" ...
+ lambda - mitaten 132:lla ok.