Sinänsä tasapainoitus mietityttää noin teoreettisesti kun laitetaan vaikka 20-40g jotain 16 kg painavalle takapyörälle.
50g olisi 1/320 osa kokonaispainosta, ei luulisi paljon hetkauttavan suuntaan tai toiseen.
Mutta kai se sitten on todettu vaikuttavaksi.
Takarengas tosiaan mopoissa ei ole niin nokonuuka, vaikka renkaan paistossakin heitoa olisi pysty- ja- leveyssuuntaan.
Hirvitti katsella edellistä rengasta tasapainoituskoneella uutena kun heittoa oli pari- kolme milliä.
Mutta eipä tuota sitten ajossa kuitenkaan huomannut.
Uusi Bridgestone on tosiaan oli sikäli ihme, ettei juuri mihinkään heitä, eikä tasapainoituskaan nyt.
Etunen on taatusti herkempi ko asioille, siinäkin nyt kaikki hyvin "matkakustomvauhteihin" ainakin.
Erikoista noissa alle laitetuissa nyt oli että kaikki painot meni ihan venttiilien viereen, taitaa japanissa olla tarkkaa maalitäplän kanssa.