TTT ehti jo tyyppivian suhteen: sivuseisomatuen käynnistyksenestokytkin.
Cali Kolmosia oli jo ruiskulla 80-luvulla mutta nyt ilmeisesti ja todennäköisesti kaasutinversio ja katkojan kärjillä.
Tutki toimiiko virtalukko oikein. Hemputtele virta-avainta varovasti ajon aikana. Voi kavaltaa vian virtalukon pohjassa. Akun liittimet, kaikki johtoliittimet (mm. tankin oikean etukulman takana ja sivupaneelien takana) sulakkeiden liittimet ja samalla releiden liittimet. Kaikki pitää lisäksi olla puhtaita.
Jos noilla ei pätkiminen lopu niin konsteja on lisää:
Ilman omakohtaista vikakokemusta oireiden perusteella katselisin vikaa virranjakajan suunnasta. Ensin keskipakosäätimen puhdistus ja voitelu (90% tapauksista jätetty kokonaan huollossa huomioimatta) sen jälkeen katkojan kärkien kunnostus ja säätö. Jos sen jälkeenkin on ongelmia niin ajatus kiinnittyisi kondensaattoreihin, puoliin, puolan johtoihin ja tulpanhattuihin. Niiden arvoja voi mittailla iltapuhteina ja verrata korjaamokäsikirjan antamiin arvoihin.