Eikös siinä Grisossa ole ihan normaali Showan keula?
Ei ole mitään kliksejä sen vaimennuksen säätöruuveissa, eikä jousen esijännityksen säädössäkään.
Putken alapäässä on puristusvaimennuksen säätö ja yläpäässä keskellä on paluuvaimennuksen säätö.
Säätö aloitetaan molemmissa päissä kiinni asennosta. Yläpäässä olevasta (22mm?) avainvälistä säädetään
jousen jäykkyys eli jousituksen painuma. Jousen säädön indikaattorina toimivat säätöruuvissa olevat viivat.
Tulkitsen ohjeen näin:
Paluuvaimennuksen säätöruuvit 1,5 kierrosta kiinni asennosta auki.
Puristusvaimennuksen säätöruuvit 1 kierros kiinni asennosta auki.
Jousen esijännitys 4-5 viivaa näkyvissä.
Lisäksi on mahdollisuus säätää etuteleskooppien kiinnityskohtaa ohjauskolmioissa. Tähän ei ehken kannata koskea jos ei ole varma siitä mitä on tekemässä.
Lisäksi on esitetty race-säädöt ja lopuksi kielletään niiden käyttäminen normaalissa liikenteessä

Nuo säädöt sitten ovat vahvasti riippuvaiset mm. kuljettajan painosta. Noista tehtaan ehdotuksista voi
kuitenkin lähteä liikkeelle. Jousitusta on joskus säädetty isostikin tuolla Moottorirata keskustelussa.