En ole tarkemmin tutustunut 650 Tutto Terranoon mutta sitä seurannut NTX on tuttu.
Ratkaisut lienevät pitkälti samoja.
Kyllä maantiemallissa on pidempi välitys, ero on vaihteiston ensiövedossa. Takapyörä
ja jarrujärjestely on myös erilainen kuten svingikin.
NTX:n etuteleskoopissa on aika erikoinen järjestely, kun siihen on pitänyt tehdä melko suuri
negatiivinen rake. Teleskooppi on pystymmässä kuin emäputki rungossa. Maantiemallissa
teleskoopin ja emäputken kulma on sama. Ero on tehty koneistamalla teleskoopin ohjaus-
kolmioihin teleskooppiputkien reiät "vinoon". Olisiko TT:ssä samoin?
Pinnapyöriä taitaa löytyä vakiona vain customeista Florida ja Nevada sekä uudemmista
V7 malleista. Ja tietysti maastomalleista.
Kaikki osat eivät ole samanlaisia kaikissa malleissa mutta
aika hyvin sovellettavissa. Jos etupäätä haluaa matalammalle, pitäisi myös ohjauskolmiot vaihtaa.
Muuten ohjausgeometria ei välttämättä toimi ja ajettavuudessa on todennäköisesti vakavia ongelmia.
Voi olla jopa vaarallinen jos teleskooppi on lyhyempi ja kolmioissa on se negatiivinen rake.