Tämähän se on aiheuttanut maailmalla kiukkua ja pahaa verta Guzzin suuntaan. Muut hoitavat ongelmia takaisinkutsuilla, mutta Piaggio on päättänyt toisin 8V koneiden venttiilinnostimien kohdalla, vaikka konsensus lienee että kaikki menevät remonttiin ennemmin tai myöhemmin. Englannin suunnalla on yritetty tuloksetta oikeustoimia ja USA:n suunnalla spekuloitu että setä Samuli pakottaa Piaggion takaisinkutsuun mutta kun venttiilinnostimien ei katsota aiheuttavan riittävää vaaraa, tämä ei onnistu. Vaikka asia lienee nyt hoidettu rullanostimien avulla, lieneekö tämäkin yksi niistä syistä miksi asiat näyttävät nyt siltä että Guzzista tuli matalaviritteisten Custom -pyörien valmistaja? Siinä mitään ja komeita pelejä... The Clan on hyvässä hoidossa, juuri tuli laaja kysely kehittämistoiveista ja siinäkin kovasti kyseltiin että miksi käyt sivuilla ja mitä kehitysideoita... että panostusta kyllä on merkkiin.