Oletko tutkinut korkin myös tiivisteen alta/reunoilta, ettei siellä kuitenkin jotain tukkoon mennyttä reikää löydy? Minulla on Falconen korkissa ehkä millinen läpireikä, tehty jo alun perin korkin valmistajan toimesta, mutta korkki on alumiinia...ei siis ruostu reityksen jälkeenkään reiän kohdalta, kuten tekee, jos T5:n korkki on kromattu?
Sinuna tekisin näin: Auttaisiko tankin korkin tiivisteen yläpuolella tiivisteessä pieni lovi? Tai jyrsimällä kevyesti se lovi tiivisteen yli itse korkkiin, jos ainevahvuus sallii? Jos ei, niin poraisin millisen reiän ja ajelisin kesän ilman ilmavaivoja..tankissa siis. Syksyllä Mandelloon mennessä jarruttelisin sen verran, että kävisin ostoksilla Stein Dinsellä. Aikaa kyllä on. Dinsen sivuilla näkyy olevan halvimmillaan(on useampi ja kalliimpi vaihtoehtokin) 15 euroa uusi korkki ja tällä hetkellä ainakin näyttäisi olevan saatavilla. Kuvista ei näy, saako ilmavaivat samaan hintaan, vai onko ne jo ennakoitu reitittämällä ilman saanti jotenkin. Kalleimman mallin eli odottelemalla saatavan luulisi ainakin olevan ilmavaivaton. Siellä viimeistään asiat kuitenkin kaikkinensa selviäisivät. Ihmettelen kyllä, jos ei tehtaalla olisi jo ajateltu valmiiksi korvausilmaa korkin kautta, jos ei sitä T5:ssa muuten ole järjestetty.
Jouko