Yleiskuva palikoista.
Painelaakerin hommat hoitaa no: 9:t.
1- ja 2 levyisissä kytkimissä on painikkeen osien suhteen hyvin samanlainen tuo rakenne.
EV malleissa on tehtaalta molempia, useimpiin lienee kyllä muutettu 2-levyiseksi kuten omassani, vaikkei papereissa ei ihme kyllä mainintaa.
Osia Dinseltä:http://www.stein-dinse.biz//eliste/index.php
R.M. Heinolta voi kysyö onko jopa hyllyssä Suomessa:
http://www.rmheino.fi/Päästäkseen käsiksi joutuu ottamaan irti kardaanin ja keinuhaarukan.
Svingi kun irti niin samalla tietysti sen laakerit ja kardaani ym kohteita tulee tarkastettua & putsaitua/ voideltua.
Kannattaa suosista irroittaa myös jarrun paineentasaushässäkkä.
Omassani purin irroittamatta, mutta kasatessa totesin helpottavan hommaa huomattavasti kun suosiolla irti jo purkuvaiheessa.
Kannattaa samalla vilkaista takalokasuojan sisäpinta, on usein pintaruosteessa.
Kardaanin haitarikumi on hyvä kans tarkistaa samalla kun irti, ei pahasti kustanna uusi.
Kuvassa näkyy laatikosta lähtevä pää kardaanille ja kytkimen vipstaaki pikku säätömekanismeineen.