Ghezzi Brianin kone - aivan perusvireinen 1100 työntötanko
Tällaista olin löytänyt kahdesta lähteestä varsinaiseen keskusteluun:
"
The motor is essentially standard, although Ghezzi & Brian's airbox, plus tweaking of the Weber-Marelli fuel-injection system, adds a bit of low-rev power. The bike also wears a less restrictive exhaust that helps lift peak output. Ghezzi also balances the flywheel to reduce vibration. The 1100cc V-twin engine fuel injection is tweaked to produce 94 horses and gobs of torque."
Siis imu- ja pakopuoli muutettu, karttoja optimoitu, vauhtipyörä tasapainotettu. 3 hv lisää vakioon nähden kampiakselin huipputehossa. Mutta tämähän on "vain moottori", kun V11 moottori oli 2V moottoreista niitä tämäkimpiä jo tehtaalta lähtiessä, niin kun se yhdistetään näihin varsinaisiin G-B -ominaisuuksiin (runko, paino, jarrut ja mitä niitä onkaan) - eikös tästä tule se ainutlaatuinen paketti?